گزارش جی پلاس

جنجال‌های جهان ورزش| منفورترین فوتبالیست ها

برخی از بازیکنان برجسته دنیای فوتبال به خاطر رفتارهای ناشایست و عادت های بد در نزد هواداران منفور هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: رفتار ورزشکاران چه در زمین و چه بیرون از آن اهمیت زیادی دارد و اگر یک بازیکن ستاره هم باشد اما حرکات نامناسبی از خود نشان دهد به راحتی در نزد هواداران منفور می شود. برخی از بازیکنان برجسته تاریخ فوتبال چنین ویژگی داشتند و به دلیل رفتارهای بد و حتی غیراخلاقی محبوبیتشان را از دست دادند و در فهرست منفورترین های تاریخ فوتبال قرار گرفتند. 

کریستیانو رونالدو 

جنجال های جهان ورزش

مهاجم پرتغالی یکی از بهترین های تاریخ است اما غرور بالا و خودشیفتگی او را به یک بازیکن منفور تبدیل کرده است. CR7 در سال های اخیر با عصبانیت های پیاپی و بی احترامی به بازیکنان حریف و پرت کردن بازوبند منفورتر شده است. کریستیانو رونالدو همیشه خود را بالاتر و برتر از دیگر بازیکنان می بیند و تحمل تمجید از رقیبش لیونل مسی را ندارد. او حتی گاهی به خاطر گلزنی هم تیمی اش ناراحت می شود چون می توانسته است خودش آن توپ را به گل تبدیل کند. 

زلاتان ایبراهیموویچ

جنجال های جهان ورزش

ستاره سوئدی که در پایان فصل بازنشسته شد خود را خدای فوتبال می دانست. خودشیفتگی همیشه در اظهارات زلاتان ایبراهیموویچ دیده می شد. او با اینکه هرگز جایزه فردی نگرفت اما خود را بهترین بازیکن دنیا می دانست. مهاجم سوئدی زمانی که برای پاری‌سن ژرمن بازی می کرد بارها به داوران و کمک داوران توهین کرد که موجب شد با جریمه های متعددی روبرو شود. او همچنین بازیکنان حریف را هل می داد و به مدافعان لگد می زد که به همین خاطر در نزد هواداران منفور بود. 

ماریو بالوتلی

جنجال های جهان ورزش

مهاجم ایتالیایی چه بیرون از زمین و چه درون زمین همیشه حاشیه ساز می شد. یکی از رفتارهای جنجالی اش پوشیدن پیراهن رقیب قدیمی میلان، یعنی اینتر بود که سپس آن را یک شوخی عنوان کرد. همچنین عکسی از او در کنار دو عضو کامورا (قاچاقچیان مواد مخدر) منتشر شد. این رفتارهای عجیب در کنار مهمانی های پر سر و صدا و اظهارات جنجالی موجب شد بالوتلی به یکی از منفورترین فوتبالیست های دنیا تبدیل شود. 

اشلی کول 

جنجال های جهان ورزش

بازیکن انگلیسی به خاطر رفتارها و اظهاراتش منفور بود. جمله جنجالی اش در اردوی پیش از جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی هرگز از یاد هواداران نخواهد رفت. او به هم تیمی هایش گفت که از انگلیس و مردم متنفر است. اشلی کول روابط عاشقانه پر حاشیه ای داشت. بازیکن سابق چلسی یک بار با تفنگ بادی به تمرین رفت و به طور اتفاقی یکی از کارکنان باشگاه را با آن مجروح کرد. 

وینیسیوس جونیور

جنجال های جهان ورزش

مهاجم مستعد برزیلی یکی از منفورترین بازیکنان لالیگا است. همیشه از رفتارهای بازیکن رئال مادرید انتقاد می شود و هواداران نسبت به آن واکنش نشان می دهند. وینیسیوس جونیور گاهی رفتارهای زشتی نسبت به بازیکنان، مربیان و هواداران حریف از خود نشان می دهد. در فصل اخیر او بارها از داواران خواست که بازیکن حریف را به خاطر خطا با کارت جریمه کنند. وینی با این حرکات هواداران را تحریک و عصبانی می کند و هر روز منفورتر می شود. 

جوی بارتون 

جنجال های جهان ورزش

هافبک بریتانیایی یکی از کثیف ترین بازیکنان جهان فوتبال به حساب می آید. او پیش از آغاز جام جهانی به شدیدترین شکل ممکن به تیم ملی انگلیس توهین کرد. جوی بارتون همچنین رفتارهای زشتی از خود نشان داده است. بازیکن سابق منچسترسیتی در سال ۲۰۰۴ سیگاری را در چشمان هم تیمی اش خاموش کرد. یک سال بعد یک مرد ۳۵ ساله را سرنگون کرد و یک بار شلوارش را مقابل هواداران در آورد. 

دیگو کاستا

جنجال های جهان ورزش

نحوه بازی مهاجم اسپانیایی- برزیلی هر هواداری را خشمگین می کند. دیگو کاستا در یک مصاحبه اعلام کرد هرگز شکل بازی اش را تغییر نخواهد داد. یکی از روش های بازی او عصبی کردن بازیکنان حریف و تحریکشان است. او بارها حریفانش را مصدوم کرده است و یک فصل بیش از همه کارت قرمز دریافت کرد. بازیکن اسپانیایی در سال ۲۰۱۹ در دیدار اتلتیکومادرید و بارسلونا به دلیل توهین به داور هشت جلسه از همراهی تیمش محروم شد. 

سرخیو بوسکتس 

جنجال های جهان ورزش

هافبک اسپانیایی به دلیل تمارض هایش در نزد هواداران منفور است. او خود را روی زمین می انداخت و می خواست بازیکنان حریف را عصبانی کند‌. اغلب نیز داوران تمارض های سرخیو بوسکتس را باور می کردند. یک بار تصاویر تلویزیونی او را نشان داد که روی زمین افتاده و صورتش را گرفته است اما یک لحظه دستانش را باز کرد تا ببیند داور خطا اعلام کرده است یا نه. این تصویر باعث شد بوسکتس منفورتر از قبل شود. 

جان تری 

جنجال های جهان ورزش

مدافع انگلیسی یکی از برجسته ترین بازیکنان تاریخ باشگاه چلسی به حساب می آید اما در سال ۲۰۱۰ یک رسوایی موجب شد نه تنها محبوبیتش از بین برود بلکه به یک بازیکن منفور تبدیل شود. جان تری با همسر بهترین دوستش وین بریج رابطه برقرار کرد و به همین خاطر بازوبند کاپیتانی تیم ملی از او گرفته شد. بازیکن انگلیسی همچنین خیلی خشن بازی می کرد و موجب می شد حریفان در معرض مصدومیت قرار بگیرند. 

مائورو ایکاردی 

جنجال های جهان ورزش

مهاجم آرژانتینی داستانی مشابه جان تری داشت و به همین خاطر منفور شد. مائورو ایکاردی با واندا نارا، همسر مکسی لوپس وارد رابطه شد که جنجال زیادی در تیم ملی به وجود آورد. همچنین مجبور شد آلبی سلسته را ترک کند. رابطه  ایکاردی و نارا که با جنجال شروع شد در سال گذشته نیز حواشی زیادی را برای بازیکن آرژانتینی به وجود آورد. 

لوییس سوارس 

جنجال های جهان ورزش

ستاره فوتبال اروگوئه به خاطر گاز گرفتن هایش معروف و منفور است. لوییس سوارس گاز گرفتن حریفان را در لیگ برتر شروع کرد و در جام جهانی ۲۰۱۴ به این کار ادامه داد تا جایی که با محرومیت سنگینی روبرو شد. یکی از رفتارهای جنجالی سوارس که باعث شد منفور شود در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی اتفاق افتاد. او در لحظات پایانی بازی برابر غنا با دست توپ را از روی خط برگرداند و اخراج شد. غنا نتوانست ضربه پنالتی را گل کند و از صعود به دور بعد باز ماند. 

کیلیان ام‌باپه 

جنجال های جهان ورزش

بازیکن فرانسوی یکی دیگر از ستاره های مغرور دنیای فوتبال است. مهاجم پاری‌سن ژرمن خود را بالاتر از دیگر بازیکنان می بیند. او حتی زمانی که مسی به تیم فرانسوی پیوست در هفته های نخست به سختی به ستاره آرژانتینی پاس می داد. از ام‌باپه به عنوان یک هم تیمی بد یاد می کنند و گاهی اوقات رفتارهایش در تیم ملی یا پاری‌سن ژرمن جنجال به وجود می آورد. ستاره فرانسوی همچنین در رابطه با قبول نکردن پیشنهاد رئال مادرید حواشی زیادی را به وجود آورد. همه این رفتارها موجب شده است ام‌باپه در این فهرست قرار بگیرد. 

جرارد پیکه 

جنجال های جهان ورزش

مدافع اسپانیایی که چند ماه پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد در دوران اوج خود هرگز زبانش را گاز نمی گرفت و همیشه به شکل تندی به اتفاقات واکنش نشان می داد و کل کل های زیادی با برخی از بازیکنان رئال مادرید داشت که در ال کلاسیکو به اوج خود می رسید. با این حال در نزد هواداران خیلی منفور نبود و پس از خیانت به شکیرا این اتفاق افتاد. خواننده کلمبیایی محبوبیت زیادی در دنیا دارد و هواداران نمی توانستند این خیانت را ببخشند که موجب جدایی این زوج معروف شد.

دیدگاه تان را بنویسید