صحبت بازیکنان ایران در مینی کمپ| سعی می کنم از رسانه ها فراری باشم!

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تورنمنت کافا شرایط خوبی برای آماده سازی تیم ملی است و می توانیم از این مسابقات قهرمانی در جام ملت ها را آغاز کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احسان حاج صفی در خصوص مینی کمپ تیم ملی فوتبال اظهار داشت: یک کمپ 4 روزه را درپیش داریم و در این اردو بازیکنان جدیدی را داریم که به اردوی تیم ملی دعوت شدند که امیدوارم سالیان سال در کنار تیم ملی باشند و با پیراهن تیم ملی برای این کشور افتخار آفرینی کنند. 

وی درباره تورنمنت کافا هم گفت: تورنمنت بدی نیست و فکر می‌کنم تورنمنت خوبی را داشته باشیم چرا که تیم های خوبی مانند عمان و ازبکستان حضور دارند که شرایط خوبی برای تیم ملی است تا آماده سازی خوبی برای جام ملت ها باشد و امیدوارم استارت قهرمانی تیم ملی را آن جا بزنیم و در ادامه هم در جام ملت های آسیا قهرمان شویم. 

کاپیتان تیم ملی با اشاره به فصل درخشان خود در تیم باشگاهیش عنوان کرد: خداراشکر بعد از جام جهانی که وارد باشگاه شدم شرایط خیلی خوبی داشتم و از این بابت خیلی خوشحالم، در حال حاضر هم در خدمت تیم ملی هستم و هرچه کادر فنی تیم ملی صلاح بداند آن را انجام خواهم داد و اگر کادرفنی صلاح بداند بازی کنم، بازی خواهم کرد و تمام سعی خودم را خواهم کرد تا بهترین عملکرد خودم را داشته باشم. 

حاج صفی در پایان در خصوص توجه کادر فنی تیم ملی به لیگ برتر گفت: این نشان می‌دهد که کادر فنی لیگ را در نظر دارد و همه بازی ها را نگاه می کنند و به نظر من فرقی بین تیم های صدر جدول و پایین جدول نگذاشتند. به نظر من هم هر بازیکنی عملکرد بهتری داشته و توانسته نمره مثبت بیشتری را کسب کند به اردوی تمی ملی دعوت شده است و امیدوارم سال ها در کنار تیم ملی حضور داشته باشند.

رضا اسدی در خصوص آغاز مینی کمپ تیم ملی فوتبال اظهار داشت: امروز وارد اردو شدیم و می خواهیم یک اردوی خوب داشته باشیم و برای تورنمنت کافا آماده شویم.

وی در خصوص اینکه در لیگ شرایط خوبی داشتی و چقدر امیدواری در تیم ملی هم آن را ادامه دهی، گفت: شرایط خوبی در لیگ داشتم، اما تیم ملی فرق دارد، بحث ملی است و این لباس خیلی، خیلی مهم است و هرکسی آن را بر تن می‌کند،  باید بهترین عملکرد را داشته باشد و دل میلیون ها نفر را شاد کند.

ملی پوش فوتبال در مورد اینکه چقدر تورنمتت کافا و دیدار با کشورهای افغانستان و عمان می تواند به تیم ملی کمک کند، گفت: بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ خیلی مهم است، اما بیشتر به این فکر می‌کنم که مربی چه چیزی می خواهد. بازیکن اگر نکته ها و تاکتیک مربی را درک کند و در زمین اجرا کند در بازی های کوچکتر هم این هماهنگی ایجاد می شود. بنابراین فکر نمی‌کنم بازی های کوچک هم مسئله ساز باشد.

اسدی در مورد اینکه به ندرت در لیگ صحبت کردی و آیا همین موضوع باعث شد که عملکرد خوبی داشته باشی و به تیم ملی دعوت شوی، گفت: من از مصاحبه کردن فراری هستم و دوست دارم تمرکزم روی فوتبال باشد در خدمت خانواده باشم. سعی می کنم از رسانه ها فراری باشم!

 

دیدگاه تان را بنویسید