کی روش انتقام می خواهد!

کارلوس کی روش ظرف چند سال گذشته چندین ناکامی مقابل اروگوئه و سنگال داشته و اکنون می تواند از این دو تیم انتقالم بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال ایران یکم و پنجم مهر به مصاف اروگوئه و سنگال می رود و کارلوس کی روش این فرصت را خواهد داشت که از این دو تیم انتقام شکست های گذشته را بگیرد!

کارلوس کی روش بعد از ورود به ایران و قبول هدایت تیم ملی ایران درباره بازی با اروگوئه و سنگال گفت که اطلاعات بسیاری از این دو تیم دارد و به خوبی آن‌ها را می شناسد چرا که او در دوران مربیگری خود در تیم های کلمبیا و مصر مقابل دو تیم اروگوئه و سنگال قرار گرفته بود.

تجربه رویارویی‌های کی‌روش با این دو تیم برای مرد پرتغالی خوشایند نیست. کی روش بعد از باخت سه بر صفر به اروگوئه در سال 99 و سپس باخت سنگین 6 بر یک به اکوادور از کار خود در آمریکای جنوبی برکنار شد.

او بعد از سرمربیگری در تیم ملی مصر نیز با سنگال به چالش خورد. اگر سنگال نبود، شاید کی روش اکنون روی ابرها سیر می کرد و در جام جهانی سکان هدایت فراعنه را برعهده داشت. 

کی روش ابتدا در فینال جام ملت های آفریقا مقابل سنگال به مشکل خورد و در ضربات پنالتی جام قهرمانی را به این تیم واگذار کرد و نتوانست به قهرمانی دست یابد. 

مصر و سنگال چند ماه بعد دز انتخاب جام جهانی و در دیدارهای پلی آف به هم رسیدند و این بار هم شرایط به سود کی روش نبود. بعد از اینکه هر دو تیم در بازی خانگی خود با یک گل به پیروزی رسیدند، باز هم سنگال در ضربات پنالتی مصر را مغلوب کرد و راهی جام جهانی قطر شد. 

اکنون کی روش و شاگردانش در تیم ملی ایران فرصت را دارند تا با برتری یا تساوی در این دیدارها قدرت خود را به اروگوئه و سنگال، دو تیم خوب و قدترمند نشان دهند. 

دیدگاه تان را بنویسید