اتهام مهاجری به مدیر پرسپولیس؛ چرا پیروانی به اتاق داوران رفت؟!

سرمربی نفت مسجد سلیمان نسبت به رفتار افشین پیروانی معترض شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: امروز تیم شرمنده‌ای نبودیم و با وجود اینکه بازی را واگذار کردیم، می‌توانیم به تیم، تماشاگران و باشگاه خودمان افتخار کنیم. تیم ما امروز فوتبال را معنا کرد و جلوی قهرمان ۵ دوره لیگ برتر و نایب قهرمان آسیا عالی بازی کردیم و پا پس نکشیدیم. وقتی گل را زدیم اتوبوسی دفاع نکردیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امروز دقیقا از همان جایی که با بازیکنانمان حرف زده بودیم و روی عدم تمرکز بازیکنانمان دو گل دریافت کردیم. جلوی پرسپولیس ۱۱ نفره بازی کردن سخت است چه برسد به اینکه ما ۱۰ نفره شدیم. در شرایطی که ۱۰ نفره هم بودیم می‌توانستیم به بازی برگردیم اما متاسفانه از یک پنالتی واضح داور چشم پوشی کرد. تیم میهمان امروز ناظر داوری را مجاب کرد تا چمن بازی کوتاه شود در صورتی که ما تیم میزبان هستیم و شرایط میزبانی ما به این شکل است.

وی افزود: در کجای فوتبال بین دو نیمه مدیر تیم حریف اجازه پیدا می‌کند تا وارد رختکن تیم داوری شود و داوران را تحت فشار بگذارد. ناظر داوری چرا اجازه داده است تا آقای پیروانی بین دو نیمه وارد رختکن تیم داوران شود؟ چه کسی باید از حق تیم نفت دفاع کند؟ (جوابیه افشین پیروانی به مهاجرانی را اینجا بخوانید)

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امروز تیم ما با تمام وجود از لباس و تیم و شهر خودشان دفاع کرد. امروز از ما دو امتیاز دزدیده شد واین کار نا حق اتفاق افتاد. پرسپولیس تیم  بزرگ و شایسته‌ای است ولی ما امروز این تیم را مدیریت کردیم و حتی گل زدیم.

مهاجری عنوان کرد: گل دومی که پرسپولیس زد، مهاجم پرسپولیس از شرایط آفساید خارج شد و حتی از دستش استفاده کرد. بازی با استقلال یک پنالتی ۱۰۰ درصدی نگرفتند و امروز هم شرایط به این شکل بود.

وی افزود: برای فدراسیون متاسف هستم که داور چهارم بازی هدست ندارد در حال که داور وسط هدست دارد. ما در حداقل‌ها مانده‌ایم و آن وقت به دنبال آوردن VAR هستیم. فدراسیون جزیره‌ای مدیریت می‌شود اما امیدوارم این وضعیت درست شود.

مهاجری گفت: باید عواملی که باعث می‌شود تماشاگران فحاشی کنند درست شود و نباید به تماشاگر فشار وارد شود.

دیدگاه تان را بنویسید