درگیری اعضای تیم‌های پیکان و آکادمی کیا/ مهدوی‌کیا عذرخواهی کرد + ویدیو

در جریان بازی تیم‌های فوتبال نوجوانان پیکان و آکادمی کیا، اعضای دو تیم به شدت با هم درگیر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در جریان بازی تیم‌های فوتبال نوجوانان پیکان و آکادمی کیا در مسابقات نوجوانان تهران، بازیکنان و اعضای دو تیم به شدت با یکدیگر درگیر شدند. مهدی مهدوی‌کیا مالک آکادمی کیا نیز به همین دلیل از اعضای ورزش و فوتبال عذرخواهی کرد.

ویدیو درگیری اعضای این دو تیم را در ادامه مشاهده می‌کنید: 

ورزش سه نوشت: در جریان دیدار هفته پایانی لیگ نوجوانان و در دیدار پیکان و کیا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، شاهد یک نزاع عجیب و دسته جمعی بودیم. درگیری ای که میان اعضای دو تیم پیش آمد و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.
حالا اما آکادمی کیا که ظاهرا شروع کننده این درگیری بوده، از باشگاه پیکان و همچنین اهالی فوتبال عذرخواهی کرده است.

در بیانیه ای که آکادمی فوتبال کیا منتشر کرده، آمده است: 
"با درود و احترام خدمت اهالی فوتبال و طرفداران گرانقدر فوتبال پایه
در پایان رقابت بین دو تیم کیا و‌ پیکان در رده نوجوانان، بعلت تنش ها و کشمکش های رایج در مسابقات حساس مانند رقابت فوق، و بدلیل عدم کنترل هیجانات کنار زمین توسط برخی بازیکنان جوان و کم تجربه مان، در کمال تعجب و ناباوری درگیری فیزیکی ای پیش آمد که مجموعه آکادمی «کیا» بدین طریق از این بابت ابراز تاسف کرده و از تیم شایسته تهرانی پیکان نیز طلب پوزش داریم.
به همین سبب طی روز های آتی جرایم لازم بازیکنان خاطی توسط کمیته انضباطی آکادمی «*کیا*» به ایشان اعلام خواهد گردید. به این امید که در رقابت های آتی همچون ادوار قبل، افتخار میزبانی شما بزرگواران را داشته باشیم."

دیدگاه تان را بنویسید