پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با جی پلاس؛

حلالی: فوت میناوند در روحیه بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذاشته بود/ در بازی های خانگی باید راحت تر ببریم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم ماشین سازی توضیحاتی را ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با جی پلاس، درباره بازی پرسپولیس برابر تیم ماشین سازی اظهار کرد: بازی فیزیکی و درگیرانه ای را مشاهده کردیم. تیم ماشین سازی چیزی برای از دست دادن نداشت به همین علت این تیم بازی شجاعانه و با جسارتی انجام داد و  قصد داشت به هر ترتیب از این بازی امتیاز بگیرد و وضعیت خود را سر و سامان بدهد.

او ادامه داد: شرایط پرسپولیس بعد از شکست هفته قبل سخت شد و مرگ مهرداد میناوند هم در روحیه بازیکنان تاثیرگذار بود و  یکی، دو روز کادر فنی و بازیکنان درگیری ذهنی داشتند. در مجموع بازی قابل قبولی از سرخپوشان ندیدیم و به خاطر یک اشتباه بچگانه و  ضربه پنالتی که نعمتی به حریف داد، بازی مساوی شد اما با ضربه خوب نوراللهی به گل رسیدیم و توانستیم بازی برابر ماشین سازی را به نفع خود به پایان ببریم. به نظرم با  این نوع  بازی کردن به مشکل می خوریم  و یک مقدار کادر فنی باید با تمرکز کار کند. ما نباید در بازی خانگی به سختی پیروز شویم و  باید موقعیت های زیادی بر روی دروازه حریفان ایجاد کنیم و راحت تر بازی ها را ببریم تا وضعیت تیم به لحاظ روحی و روانی افزایش یابد.

حلالی درباره اینکه با توجه به رویکرد پرسپولیس در این چند بازی اخیر باید برای ادامه فصل چه توقعی از این تیم داشت، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی محسوب می شود و این تیم همیشه به دنبال قهرمانی است. همچنین اتفاقات رخ داده بعد از  قهرمان نشدن پرسپولیس در فینال آسیا یک مقدار طبیعی بود و روحیه بازیکنان کاهش یافت اما اکنون تیم ما از لحاظ مدیریتی به آرامش رسیده است. همچنین بحث های مدیریتی یک مقدار در وضعیت سرخپوشان تاثیر گذار است و بازیکنان تمرکز لازم را ندارند اما در مجموع روند خوبی در نتیجه گیری در پیش نگرفتیم و شرایط خود را باید بهبود ببخشیم. اگر قصد داریم به بالای جدول بیاییم و در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیریم باید روند تیمی و نتیجه گیری را بهتر کنیم و موقعیت گل بیشتری به وجود آوریم تا یکی ، دو فرصت را تبدیل به گل کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه ناکامی تیم های بالانشین در کسب نتیجه چقدر می تواند به سرخپوشان  در ادامه فصل کمک کند، بیان کرد:  به نظرم پیروزی برابر تیم ماشین سازی خیلی به تیم پرسپولیس می تواند کمک کند و روحیه بازیکنان افزایش می یابد. همچنین  با توجه به  اینکه تیم های بالای جدول امتیاز از دست دادند به طور حتم کسب 3 امتیاز مقابل ماشین سازی می تواند در ادامه بازی ها به سرخپوشان کمک کند.

دیدگاه تان را بنویسید