چه کسانی بخش قله‌های جشنواره فجر را داوری می‌کنند؟

دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با صدور احکامی مجزا داوران بخش «قله‌ها» را معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، با احکام مجزای امیر عبدالحسینی دبیرکل فجر شانزدهم، محمدحسین نیرومند، سیدعباس میرهاشمی، مسعود نجابتی و علی حیاتی به عنوان داوران بخش «قله‌ها» معرفی شدند.

«قله‌ها» بخش موضوعی شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است که قلل ایثار، افتخار، پیشرفت، علم، فناوری و ... را دربرمی‌گیرد. موضوعاتی چون مقاومت اسلامی، مفاخر، ورزشکاران و هرآنچه که حاکی از رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های گوناگون باشد ذیل این بخش جای خواهد گرفت. 

محمدحسین نیرومند دانش‌آموخته رشته طراحی صنعتی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او دارای درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارنده نشان عالی فجر از جشنواره هنرهای تجسمی فجر است. نیرومند هم‌اکنون به عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری و سینمایی مشغول به فعالیت است. 
سید عباس میرهاشمی، دانش‌آموخته رشته عکاسی از دانشگاه هنر است. او سال گذشته، عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در رشته عکاسی را به دست آورد. 
مسعود نجابتی، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشگاه هنر است. او سال گذشته، عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی را در رشته گرافیک به دست آورد.
علی حیاتی دانش‌آموخته رشته ارتباط تصویری از دانشگاه هنر تهران است. 

پیش از این نیز شعیب حسینی‌مقدم به عنوان دبیر بخش «قله‌ها» معرفی شده بود.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی امیر عبدالحسینی این روزها در تهران و سایر استان‌های کشور درحال برگزاری است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه بخش‌های رقابتی فجر شانزدهم می‌توانند تا ۳۰ بهمن جاری، روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و روزهای جمعه‌ و ۲۲ بهمن از ساعت ۱۵ الی ۲۰ به مجموعه فرهنگی هنری صبا (فرهنگستان هنر) مراجعه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید