برادران کوئن در فکر همکاری دوباره

ایتن کوئن از همکاری دوباره با برادرش خبر داد و گفت داریم با هم برای نوشتن چیزی جدید کار می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهر نوشت: ایتن کوئن به تازگی تایید کرد که با همکاری برادرش به سینما برمی‌گردد.

ایتن که اولین کارگردانی انفرادی خود را با کمدی «عروسک‌های فراری» انجام داد در صحبت با «امپایر» گفته او و برادرش جوئل دارند با هم چیزی می‌نویسند.

جوئل به تنهایی فیلم «تراژدی مکبث» را در سال ۲۰۲۱ ساخت و ایتن فیلم مستند «جری لی لوئیس: مشکل در ذهن» را قبل از ساختن «عروسک‌های فراری» که با همکاری همسرش و تدوین‌گر قدیمی تریشیا کوک نوشته شده بود، کارگردانی کرد. مارگارت کوالی، جرالدین ویسواناتان، مت دیمون و پدرو پاسکال در کمدی عجیب و غریب این سفر جاده‌ای که سپتامبر ۲۰۲۴ اکران می‌شود، بازی کرده‌اند.

ایتن توضیح داد که جدایی برادران کوئن نتیجه فرسودگی و خستگی شدید شغلی پس از فرآیند دشوار فیلمبرداری «تصنیف باستر اسکراگز» در سال ۲۰۱۸ بود.

ایتن آن زمان گفته بود هیچ اتفاق خاصی نیفتاده، حداقل هیچ چیز خاصی نبوده. از بچگی شروع می‌کنی و می‌خواهی فیلم بسازی. همه چیز هم با اشتیاق است و هم گنگ. برویم فیلم بسازیم و فیلم اول بسیار سرگرم‌کننده پیش می‌رود و بعدش فیلم دوم هم بسیار سرگرم کننده است، تقریبا به اندازه فیلم اول. اما بعد از ۳۰ سال، نه، دیگر سرگرم‌کننده نیست، بلکه بیشتر از آنچه تاکنون بوده به یک شغل بدل شده است.

وی افزوده بود: به نظر می‌رسد راه‌های جداگانه خود را طی کنیم و این ممکن است تصمیم نهایی باشد، اما هیچ چیز قطعی نیست. هیچ یک از تصمیمات نهایی نیستند. شاید فیلم دیگری با هم بسازیم.

جوئل هم قبلا به لس‌آنجلس تایمز گفته بود که ایتن بعد از «تصنیف باستر اسکراگز» گفت: می‌خواهم یک مدتی کارهای دیگری انجام دهم. وی به نوبه خود تاکید کرده بود که «تراژدی مکبث» ممکن بود هرگز ساخته نشود، زیرا از نظر ایتن جالب نبود.

این در حالی بود که «مکبث» نامزدی اسکار را هم کسب کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید