جرالد شرر شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان استان همدان از آمادگی برای سرمایه گذاری در این استان خبر داد و افزود: همدان بهترین امکانات و ظرفیت ها را برای سرمایه گذاری دارد که باید از آن بهره برد.
وی اظهار داشت: طبق مطالعات و بررسی های صورت گرفته، همدان از همه نظر بهترین مکان برای سرمایه گذاری است بنابراین می توان عنوان کرد که آینده این استان در زمینه جذب سرمایه گذار درخشان است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان نیز با معرفی ظرفیت های این استان گفت: با توجه به مطالعات سرمایه گذاران ایرلندی و انگلیسی ، شرایط آب و هوای همدان، بهترین موقعیت را برای سرمایه گذاری در حوزه انرژی خورشیدی ایجاد کرده است.
سید ناصر محمودی افزود: کارخانه تولید پنل خورشیدی در کشور توسط یک سرمایه گذار آلمانی ایجاد می شود تا برای ساخت نیروگاه خورشیدی مجبور به وارد کردن پنل از خارج کشور نباشیم.
وی با بیان مزیت های سرمایه گذاری در همدان بیان کرد: شرایط طبیعی همدان، حمایت استاندار وهمراهی و همکاری مدیران با سرمایه گذار از مزیت های برجسته این استان برای سرمایه گذاران است.
گفتنی است؛ تاکنون سرمایه گذاران خارجی 816 میلیون دلار معادل 25 هزار و 88 میلیارد ریال در استان همدان سرمایه گذاری کردند.
7526/1181
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.