محمدرضا عبادیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یک مادر باردار پرخطر کبودرآهنگی به بیمارستان منتقل و نیاز به عمل جراحی داشت اما پزشک متخصص عروق در مرخصی به سر می برد.
وی ادامه داد: یک پزشک متخصص عروق که به تازگی در کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرده است روز پنجشنبه به همراه خانواده به همدان سفر کرده بود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: تیم پزشکی قصد اعزام این بیمار به تهران را داشتند که پس از اطلاع از حضور این پزشک در همدان با وی برای انجام این عمل جراحی تماس گرفتند.
عبادیان افزود: وی در حالیکه به همراه خانواده در گنجنامه حضور داشت با روی گشاده از عمل این بیمار استقبال کرده و برای درمان بیمار در بیمارستان قلب فرشچیان همدان حضور یافت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآوری کرد: پیش از حضور این پزشک، نوزاد با تلاش یک تیم جراحی سالم به دنیا آمد.
عبادیان بیان کرد: پزشک کرمانشاهی پس از حضور در بالین بیمار و مشاهده لخته در داخل عروق، عمل جراحی را آغاز کرد و این عمل موفقیت آمیز بود.
وی اضافه کرد: این پزشک دلسوز و متعهد امروز نیز با حضور در کنار بیمار وضعیت جسمی او را بررسی و ویزیت لازم را انجام داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید کرد: ایثار و از خودگذشتگی دکتر صبحی متخصص عروق منجر به جلوگیری از آسیب دیدن این مادرباردار شد در غیر اینصورت احتمال هر نوع خطری برای این فرد وجود داشت.
عبادیان گفت: منطقه غرب کشور دارای تنها یک فوق تخصص جراحی عروق است و پزشکان متخصص در این رشته بسیار کمیاب هستند.
وی اضافه کرد: چنانچه این پزشک به مرخصی برود برای عمل جراحی بیماران با مشکل مواجه می شویم و مجبور به اعزام بیمار به تهران هستیم که گرفتن نوبت و پذیرش بیمار در تهران نیز بسیار دشوار است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.