محمدعلی قاسمی در حاشیه برگزاری این رقابت ها به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این پیکارها 21 ورزشکار در رده سنی آزاد در زمین اختصاصی مینی گلف همدان رقابت کردند.
وی بیان کرد: در این مسابقات که در 18 میدان اصلی برگزار شد، سوگل ایزدی عنوان قهرمانی را به دست آورد، فائزه هاشمی نائب قهرمان شد و کیمیا حسین زاده توانست بر سکوی سوم قرار گیرد.
قاسمی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره مینی گلف در همدان گفت: جشنواره خانوادگی گلف با شرکت 90 نفر از شهروندان علاقه مند به این ورزش در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور برگزار شد.
وی افزود: از اهداف این جشنواره توسعه و معرفی رشته گلف و زیر مجموعه های آن به عنوان ورزشی مفرح ، بدون آسیب و کم هزینه برای پرکردن اوقات فراغت تمامی اعضای خانواده ها بدون محدودیت سنی بود.
وی یادآور شد: در پایان این جشنواره رقابتی تیم همدان 2018 متشکل از امیر حسین احقر و مهسا احقر قهرمان شد، تیم بوعلی سینا متشکل از اکام کاتورانی و آرتا کاتورانی 2 بازیکن آفریقایی مینی گلف در جایگاه دوم ایستاد و تیم هگمتانه متشکل از ستاره حسینی و پریا حسینی در جای سوم قرار گرفت.
دبیر هیات گلف همدان خاطرنشان کرد: در راستای توسعه این رشته ورزشی به طرح های همگانی توجه جدی داریم ضمن اینکه از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد باشگاه و زمین های گلف استقبال می کنیم.
در پایان این رقابت ها به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
هم اکنون حدود 200 گلف باز به صورت سازمان یافته و بیمه شده در سطح همدان فعالیت مستمر دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.