به گزارش ایرنا، سعید شاهرخی روز سه شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی در فراهم سازی زمینه شادابی و نشاط جامعه بسیار اثرگذار و نقش آفرین است.
وی با اشاره به رویداد همدان 2018گفت: این رویداد جهانی مسئولیت همگان بویژه بخش فرهنگ و هنر را سنگین تر کرده است و باید برای این حوزه برنامه ریزی دقیق و مدون داشت.
شاهرخی به پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی همدان اشاره کرد و افزود: همدان با بکارگیری درست از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در مسیر توسعه فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی قرار گرفته و جزو رتبه های برتر کشوری ارزیابی می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان وفاق و همدلی موجود در استان را ستودنی دانست و گفت: این اتحاد حاصل همراهی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با دولتمردان است.
وی کارایی و اثر بخشی را مهمترین مولفه در انتصاب مدیران دانست و اضافه کرد: تمام وقت و انرژی مدیران باید صرف خدمتگذاری بهینه و صادقانه به مردم شود.
به گزارش ایرنا، در این آیین علیرضا درویش نژاد با حکم وزیر به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان منصوب و از زحمات فاضل عبادی در این سمت قدردانی شد.
7527
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.