رئیس هیات شمشیربازی همدان در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه با حضور محمدرضایی از اصفهان ، طاهرعاشوری از آذربایجان غربی، محمداسماعیلی از زنجان، امیررضا کنعانی از اردبیل و سامان آزادیان از همدان در خانه شمشیربازی همدان برگزار شد.
ناصر مرادی افزود: شوکت تردی کلو سرمربی ازبکستانی هدایت ملی پوشان در اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در همدان را برعهده داشت.
وی اضافه کرد: این اردوی آماده سازی بستر مهم برای تداوم میزبانی های شمشیربازی کشور در همدان خواهد بود.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران نیز با ابراز رضایت از روند اردوی آماده سازی در همدان گفت: همدان یکی از قطب های اصلی توسعه شمشیربازی در این کشور است.
شوکت تردی کلو افزود: در اردوی همدان آخرین نکات فنی و تکنیکی شمشیربازی را با ملی پوشان مرور کردیم و بر روی نقاط ضعف و قوت آنها نیز کار شد.
وی خاطرنشان کرد: امروز ملی پوشان ضمن بازگشت به تهران و استراحتی کوتاه خواهند داشت و فردا دوشنبه عازم مسابقات جهانی چین می شویم.
وی در ادامه با تقدیر از فعالیت شمشیربازی همدان گفت: این استان از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است و امکانات لازم را برای پرورش و شکوفایی استعدادها نیز دارد.
وی بیان کرد: بکارگیری مربیان مجرب به طور قطع به روند توسعه شمشیربازی همدان کمک می کند.
همدان برای نخستین بار میزبان اردوی تیم ملی شمشیربازی کشور بود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.