سخنگوی هیات تیراندازی با کمان همدان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در جریان این مرحله از مسابقات و در ماده ریکرو جوانان دختر مبینا فلاح از یزد قهرمان شد، نیلوفر علیپور از البرز و پریسا روجانیان از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
یاسر نصرتی اضافه کرد: در ریکرو جوانان پسر نیز متین سبزی از لرستان به مقام قهرمانی رسید، رضا طهماسبی از چهار محال و بختیاری برنا کریمی هر دو از چهار محال و بختیاری به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان دختر نیز سوگند رحمانی از کیش قهرمان شد، تکتوم علی لو از تهران عنوان دوم را به دست آورد و فاطمه برامن از گلستان سوم شد.
نصرتی گفت: همچنین در ریکرو نوجوانان پسر امین منصوری از آذربایجان شرقی عنوان نخست را کسب کرد، امیر یزدانی از اصفهان دوم شد و امید رضا صفایی پور دیگر کماندار اصفهانی به مقام سوم دست یافت.
وی افزود: رقابت های ریکرو در رده سنی نوجوانان و جوانان و در مسافت 60 و 70 متر در دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شد.
نصرتی یادآور شد: در این دوره از مسابقات یکصد کماندار از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، زنجان، مرکزی، فارس، همدان، یزد، لرستان، مازندران، گیلان و گلستان در 2 بخش بانوان و آقایان شرکت دارند.
رقابت های ماده کامپوند مرحله دوم مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ نوجوانان و جوانان کشور نیز هم اکنون در سایت تیراندازی با کمان دانشگاه آزاد همدان آغاز شده است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.