به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی افزود: اغلب رشته های ورزشی برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان و کمک به خانواده های کم بضاعت، با تخفیف ویژه ثبت نام کرده اند.
وی گفت: یکی از اهداف ما در طرح اوقات فراغت، استعدادیابی بوده و در پنج رشته جودو، پینگ پنگ، کبدی، دومیدانی و کشتی استعداد یابی در حال انجام است.
حقیقی خاطرنشان کرد: همچنین 2 مدرسه فوتبال نیز با حدود 500 فوتبالیست در زمینه استعداد یابی این رشته ورزشی فعال شده و در آینده قرار است برای رشته شنا نیز استعداد یابی انجام شود.
وی فضاهای ورزشی موجود در تویسرکان برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را مناسب دانست و افزود: تویسرکان فضاهای ورزشی و تجهیزات به نسبت مناسبی برای ورزشکاران در اختیار دارد که در این راستا 2 سالن رزمی و سالن ژیمناستیک به تازگی تجهیز شده اند و استخر بانوان نیز در حال تکمیل است که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
حقیقی افزود: اطلاع رسانی مطلوبی پیرامون کلاس های اوقات فراغت از طریق نسب بنر، تهیه بروشور، اطلاع رسانی در فضای مجازی انجام شده است تا علاقمندان بتوانند در خصوص رشته مورد علاقه خود و ساعت برگزاری کلاس اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشند.
هم اینک بیش از 6 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در شهرستان تویسرکان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.