به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت روز یکشنبه در دیدار با علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن، افزود: به وزارت نیرو اعلام کرده ایم که پساب فاضلاب را به شرط احداث خط لوله از نیروگاه شهید مفتح تا منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد، به این وزارتخانه اختصاص می دهیم.
استاندار همدان خاطر نشان کرد: این وزارتخانه از طرح یاد شده استقبال کرده و متعهد به اجرای آن شده است.
نیکبخت با تاکید بر اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان باید چند طرح بزرگ استانی را به بانک صنعت و معدن معرفی کند، افزود: این بانک همکاری خوبی با استان دارد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان نیز گفت: هزینه انتقال پساب به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد حدود 500 میلیارد ریال پیش‌بینی می شود.
منصور ستوده در گفت و گو با ایرنا افزود: با اجرای این طرح چهار تا پنج میلیون مترمکعب از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب همدان به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد فامنین منتقل می شود.
وی اظهار داشت: طول خط انتقال پساب از نیروگاه به منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد 21 کیلومتر و کل پساب همدان در افق این طرح 40 میلیون متر مکعب است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان ادامه داد: در حال حاضر 10 میلیون مترمکعب پساب در همدان تولید می‌شود.
وی عنوان کرد: تخصیص پساب نیروگاه شهید مفتح 15 میلیون مترمکعب است و سال گذشته که نیروگاه تولید بالایی داشت 8.5 میلیون مترمکعب پساب مصرف کرد.
به گزارش ایرنا، ساختمان جدید بانک صنعت و معدن همدان امروز با حضور استاندار و مدیرعامل این بانک بهره برداری شد.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.