یداله روحانی منش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این خانواده شهید با حضور در ستاد دیه و کمک خواستار آزادی چند زندانی تا عید سعید فطر شدند.
وی اضافه کرد: خانواده شهدا یکی از حامیان ستاد دیه هستند و با حضور معنوی خود در این مرکز همواره زمینه ساز آزادی زندانیان آبرومند شدند.
مدیرعامل ستاد دیه همدان یادآوری کرد: پیش از این نیز در سال های گذشته چند تن زندانی جرائم غیر عمد با کمک مالی خانواده شهدا از جمله خانواده شهید اصغر سماوات و مادر شهیدان تیموری آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.
روحانی منش بیان کرد: میزان کمک های مردمی و مراجعات مردم به ستاد دیه برای آزاد سازی زندانیان در ماه مبارک رمضان افزایش داشته است.
وی ادامه داد: سه میلیارد و 500 میلیون ریال از ابتدای سال جاری تاکنون به ستاد دیه این استان کمک شده که آزادی 60 زندانی را فراهم کرده است.
وی گفت: بانوان فعال در جلسه قرآن مسجد محمدیه واقع در محله 'قاشق تراشان' شهر همدان نیز مبلغی را برای آزادی زندانی جمع آوری و به ستاد دیه هدیه کردند.
سردار شهید سعید شالی در دوران جنگ تحمیلی از سوی سردار محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران به مدیریت داخلی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) منصوب شده بود.
وی 29 آبان سال 62 در سن 24 سالگی در عملیات والفجر 4 در ارتفاعات 'کانی مانگا' منطقه مریوان به شهادت رسید و پیکر او پس از 15 سال دوری از وطن، توسط تیم های تفحص شناسایی و به وطن بازگردانده شد که در قطعه شهدای باغ بهشت شهر همدان پیکر مطهر این شهید آرام گرفت.
با کمک ستاد دیه و همراهی و همکاری خیران نیک اندیش 276 زندانی جرائم غیرعمد سال گذشته در همدان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.