به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر اظهار داشت: استبکار جهانی هر سال مسلمانان را با جرثومه داعش مشغول می کرد، اما امسال برای نخستین سال، روز قدس را بدون داعش برگزار کردیم و به طور قطع این راهپیمایی بازگشت فلسطینیان تا بازگشت تمامی فلسطینیان ادامه پیدا می کند.
وی افزود: قدرتی که امروز مردم غزه و فلسطین با حمایت بین المللی پیدا کرده اند؛ در تاریخ آنها بی نظیر است و تا پیروزی نهایی این قدرت و مقاومت ادامه پیدا می کند.
حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه ملت مسلمانان منطقه از مردم فلسطین و غزه دفاع و حمایت می کند، بیان کرد: رژیم صهیونیستی که سرزمین فلسطین را جولانگاه خونخواران، مستبدان، کودک کشان و مستکبران قرار داده، بدانند که این سرزمین به دست صاحبان اصلی اش خواهد رسید و این وعده الهی است.
وی ادامه داد: آمریکا فکر کرده با انتقال سفارت خود از تلاویو به قدس شریف می تواند آنجا را به سفارتخانه خود تبدیل کند، اما همانطور که صدامیان نتوانستند خرمشهر را برای خود نگه دارند، آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز نمی توانند فلسطین را برای خود نگه دارند.
خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه مردم فلسطین هرگز از تفنگ های آماده به شلیک رژیم صهیونیستی ترسی به دل ندارند، افزود: در آستانه روز قدس در راهپیمایی بازگشت مردم فلسطین تاکنون، فلسطینیان200 شهید دادند و امروز زمینه برای پیروزی ملت بی دفاع فلسطین مهیاتر است.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به اینکه از این سرزمین مسلمانان به معراج انسانیت خواهند رفت گفت: رهبر معظم انقلاب در مراسم 14 خردادماه امسال تاکید کردند که از این به بعد این جوان است که به عنوان مومن تربیت یافته در مکتب ماه مبارک رمضان هر کدامشان گلوله ای بر پیکر جهان استکبار است و محو و نابودی رژیم صهیونیستی را رقم می زنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های خود خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب هفته جاری به سازمان انرژی هسته ای دستور دادند مقدمات تولید غنی سازی اورانیوم را در دستور کار قرار دهد.
حجت الاسلام برقراری ادامه داد: این دستور رهبر معظم انقلاب نشان می دهد که منتظر بودن برای تصمیم اروپایی ها خسته کننده است و ما باید خودمان به فکر آینده کشورمان باشیم.
وی همچنین به فرا رسیدن سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در ملایر در 21 ماه مبارک رمضان به امامت مرحوم آیت الله میرشاهولد اشاره کرد و گفت: امروز نماز جمعه ملایر 40 ساله شد و به طور قطع این یادگار رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر ادامه پیدا می کند.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.