به گزارش ایرنا، حسین قراباغی روز یکشنبه در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان، اظهار کرد: یکنواختی کار و نبود جابجایی کارکنان موجب خستگی و دلزدگی آنها می شود و باید برای پیشگیری از این معضل نسبت به اجرای طرح گردش شغلی نیروهای انسانی اقدام شود.
وی بیان کرد: نیروی انسانی کارآمد بزرگترین سرمایه شهرداری همدان در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان به شمار می رود.
این عضو شورای شهر همدان ادامه داد: برهمین اساس باید با جابجایی کارکنان نسبت به بهره مندی از استعداد آنها در پست هایی که بیشترین سازگاری را دارند، برنامه ریزی شود.
قراباغی اضافه کرد: البته طرح گردش شغلی به معنی جابجایی موقت کارکنان برای یک دوره زمانی معین است و این گردش به معنی تغییر در حقوق و مزایای دریافتی و یا جایگاه شغلی و تخصصی آنان نیست.
وی با تاکید بر اجرای طرح گردش شغلی برای مدیران میانی شهرداری همدان نیز گفت: این اقدام موجب شکوفایی استعدادهای نهفته، افزایش انگیزه، جانشین پروری، جلوگیری از یکنواختی کار، انتقال تجارب، ایجاد روحیه تغییر پذیری، بهبود روش ها و از همه مهمتر جلوگیری از انحصاری شدن مشاغل می شود.
قرباغی افزود: اجرایی شدن این طرح باعث ارزیابی منطقی از عملکرد مدیران میانی می شود و بهتر می توان نسبت به تغییر یا جابجایی آنها اقدام کرد.
وی اظهار داشت: همچنین جابجایی مدیران میانی باعث ایجاد فرصت و انگیزه برای کارکنان در مواجه با مدیر جدید می شود.
به گزارش یارنا، هم اینک بیش از سه هزار کارمند در رده های مختلف در شهرداری همدان که دارای چهار منطقه و 12 ناحیه است، مشغول کار هستند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.