به گزارش ایرنا، بهروز کارخانه ای روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: چنانچه جمعیت هلال احمر خودگردان شود، شاهد افزایش ارائه خدمات به شهروندان خواهیم بود.
وی اضافه کرد: هم اینک جمعیت هلال احمر برخی از استان های کشور درآمد زا هستند و درآمد خود را برای افراد نیازمند هزینه می کنند.
کارخانه ای اظهار کرد: هلال احمر همدان نیز دنبال بستری برای خوداتکایی است تا از این رهگذر بتواند به صورت موقت دست انسان های نیازمند را بگیرد.
وی یادآوری کرد: هزینه های هلال احمر همدان در سال گذشته حدود 240 میلیارد ریال اما درآمد اختصاصی آن 150 میلیارد ریال بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اظهار کرد: یکی از درخواست های این مجموعه از مسئولان، پیش بینی زمین از سوی نهادها برای اجرای طرح های هلال احمر است.
کارخانه ای افزود: یکی از زمین های هلال احمر در ملایر پس از کش و قوس هاس فراوان به این مجموعه بازگشت و هم اینک برای تغییر کاربری این زمین به تجاری، شهرداری همکاری ندارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان تاکید کرد: هلال احمر یک نهاد به طور کامل مردمی است و بسیاری از افرد جامعه در قالب داوطلب با این سازمان همکاری دارند.
کارخانه ای عنوان کرد: یکی از بهترین راهکارها برای درک مشکلات مردم حضور در بطن مردم است چراکه در این صورت می توان به خوبی مشکلات آنها را از نزدیک لمس کرد.
وی با بیان اینکه کودکان زلزله زده کرمانشاه مغفول ماندند، گفت: این کودکان با کوچکترین محبت خوشحال می شوند و می توان با دادن هدیه ای کوچک دل آنها را به دست آورد؛ بنابراین انتظار می رود بخشی از درآمد کشور به این افراد اختصاص یابد.
وی بیان کرد: یک سازمان جهانی میزان بخشش در کشورها را با در نظر گرفتن سه معیار کمک مالی، کمک غیر مالی و وقت گذاشتن برای دیگران ارزیابی می کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اظهار کرد: ایران اسلامی با بیش از 20 پله ارتقا توانست رتبه 17 جهان را در بشر دوستی کسب کند.
وی با بیان اینکه برنامه های هفته هلال احمر با نواختن زنگ هلال آغاز شد، گفت: سالن ورزشی هلال احمر تویسرکان آماده بهره برداری است و همچنین پایگاه امداد جاده ای خیرآباد تا یکماه آینده تکمیل می شود.
وی اضافه کرد: جاده آورزمان - نهاوند نیز نیازمند پایگاه امدادی است اما قرار است به گونه ای این پایگاه احداث شود که بخشی از این طرح برای کسب درآمد پیش بینی شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: کالاهای موجود در انبار هلال احمر در صورت بروز بحران در سه روز نخست خالی می شود بنابراین این سازمان همواره نیازمند حمایت و پشتیبانی مردمی است.
برنامه های هفته هلال احمر از 15 اردیبهشت آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.