غلامرضا جمالی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: آثار جشنواره ملی پویانمایی در سالن فرهنگی و هنری ارشاد ملایر، شهرهای سامن، جوکار و ارزندریان در حال اکران است.
وی افزود: اکران این فیلم ها 15 تا 17 اردیبهشت ماه هر روز در سه سانس صبح و بعدازظهر انجام می شود که در مجموع 9 سری فیلم های متفاوت در 9 سانس برای کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد.
جمالی زاده ادامه داد: اکران این فیلم ها با همکاری فرمانداری ویژه ملایر در حال انجام است که بیش از 6 هزار بلیت به صورت رایگان توزیع شد.
وی با بیان اینکه فیلم های جشنواره پویانمایی بسیار مورد استقبال کودکان و والدین قرار گرفت افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با مدارس و پیش دبستانی ها به ویژه حاشیه شهر، دانش آموزان نیز از این فیلم ها دیدن کردند.
جمالی زاده افزود: جشنواره پویانمایی در همدان، تحرک و پویایی خاصی بین کودکان و نوجوان به ویژه در شهرستان ها ایجاد کرده است.
وی با تاکید بر اینکه شهرستان هایی مانند ملایر در اینگونه جشنواره ها باید ویژه دیده شوند بیان کرد: در جریان برگزاری این جشنواره ها در استان همدان سطح تبلیغات در شهرستان ها کم است که برای اطلاع رسانی بیشتر به مردم نیاز به اعتبارات خاص است.
به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره ملی پویانمایی ایران از 15 اردیبهشت ماه در همدان آغاز شده و امروز(17 اردیبهشت) به کار خود پایان می دهد.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.