مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان در این باره گفت: در این نمایشگاه 90 مشارکت ‌کننده از استان‌های همدان، زنجان، آذربایجان غربی، اصفهان، قزوین، خراسان رضوی، تهران و مرکزی حضور دارند.
حسین رجبیان افزود: در این نمایشگاه انواع ‌ گل و گیاه آپارتمانی، انواع نشاء و صیفی‌جات، خاک و کود، انواع چراغ باغ و گلدان، تکثیر و پرورش ماهیان زینتی ارائه‌ شده است.
وی با بیان اینکه واحدهای صنایع‌دستی متنوعی از سراسر کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارند افزود: محصولات این واحدها شامل ترمه، مس و چاقوی زنجان، تزیینات منزل، صنایع برنزی، قلم‌زنی و خاتم، معرق، سفال، زیورآلات و غیره می‌شود.
وی ادامه داد: تنوع شرکت‌کنندگان در این دوره از محاسن این نمایشگاه است که می‌تواند پاسخگوی تمامی سلایق در زمینه‌های مختلف باشد.
گفتنی است در ایام برپایی این نمایشگاه و به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی(عج)،مراسم جشنی نیز با حضور گروه‌های هنری در محوطه‌ باز شرکت نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود که می‌تواند جذابیت‌های فراوانی برای بازدیدکنندگان داشته باشد.
سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی، وسایل باغبانی و ماهی‎های زینتی همزمان با نمایشگاه صنایع‌دستی هر روز از ساعت 16 تا 21 و در روز جمعه از ساعت 10 تا 21 پذیرای مخاطبان است.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.