'به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار و بخشدار سابق و جدید شهرستان اسدآباد اظهار کرد: تغییر و تحولات در بدنه مدیریتی دولت طبیعی است تا از ایده و سلیقه های متفاوت در جایگاه های مختلف استفاده شود.
سیدسعید شاهرخی به برخی تغییرات در سطح فرمانداران همدان اشاره کرد و افزود: دولت مصمم است با اینگونه تغییرات و بهره گیری از سرمایه نیروی انسانی توانمند، بازدهی مدیران را افزایش دهد.
وی توانایی فکری و اجرایی و اعتقاد به رای مردم و سیاست های دولت تدبیر و امید را مهمترین شاخص انتصاب مدیران جدید برشمرد و گفت: کسانی که از داشتن این ویژگی ها محروم باشند در بدنه دولت جایگاهی ندارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اضافه کرد: سبک مدیریتی کشور بر مبنای صداقت، عقلانیت، شفافیت و اعتدال است و کسانی که بر این اصول و سبک معتقد باشند از وجودشان بهره خواهیم شد.
شاهرخی با اشاره به توجه ویژه دولت دوازدهم به حضور بانوان و جوانان در عرصه مدیریتی، گفت: در همدان به دنبال عملیاتی کردن این سیاست دولت هستیم و از این پس در پست های معاونت فرمانداری ها از ظرفیت بالای بانوان و از توانمندی و تخصص نیروی انسانی جوان و با انگیزه در چیدمان اداری بیشتر استفاده می کنیم.
وی با بیان اینکه همدان از وجود نیروهای انسانی فاخر و تحصیلکرده بهره مند است، ابراز امیدواری کرد تغییرات صورت گرفته بتواند عقب ماندگی های گذشته را جبران کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان به بازگویی خدمات و کارهای ارزنده دولت تاکید کرد و افزود: در بخش های مختلف خدمات خوبی ارائه شده است و مدیران باید برای آگاهی بخشی به مردم تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، 'کریم حمیدوند' فرماندار جدید اسدآباد که پیش از این فرماندار نهاوند بود، جایگزین 'حسین افشاری' شد که 18 ماه به عنوان فرماندار اسدآباد در این شهر خدمت کرد.
'علی ترابی' نیز 14 ماه مسئولیت بخشداری مرکزی اسدآباد را بر عهده داشت و جای خود را به 'سلیمان نظری دوست' داد.
اسدآباد در تقسیمات کشوری دارای 2 بخش مرکزی و پیرسلمان و 100 هزار جمعیت است.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.