به گزارش ایرنا رسول منعم روز یکشنبه در آیین استقبال از قهرمانان جودو بانوان همدان در رقابت های بین المللی کشور ازبکستان اظهار کرد: در سال های اخیر همواره در میادین جهانی و آسیایی توانسته ایم در رشته ورزشی جودو صاحب مدال شویم.
وی اضافه کرد: در سال های گذشته همواره بیشترین ملی پوشان جودو بانوان مربوط به همدان بوده و در حال حاضر جزء استان های پرافتخار در مدال آوری این رشته ورزشی هستیم.
منعم با تمجید از پیشرفت بانوان همدانی در میادین ورزشی ملی و بین المللی بیان کرد: هم اکنون بانوان ورزشکار همدان در مدال آوری جهش چشمگیری داشته اند و رشته هایی نظیر جودو توانسته در رقابت های کشوری به لحاظ تیمی و انفرادی صاحب مدال های خوش رنگ شوند.
وی با تاکید بر اینکه حمایت همه جانبه از قهرمانان فراملی از اهمیت بالقوه ای برخوردار است، افزود: توجه به ورزش بانوان در عرصه همگانی و قهرمانی جزو مهمترین رویکردهای دستگاه ورزش استان همدان در سال جاری است.
رقابتهای جودو بین المللی ازبکستان، با حضور 255 جودوکار از 10 کشور در رده های سنی مختلف برگزار شد.
در این پیکارها شیوا جهانگیری از همدان در وزن منهای 48 کیلوگرم رده جوانان این پیکارها پس از استراحت در گام نخست، با 2 پیروزی با ایپون (ضربه فنی) فینالیست شد و با قبول شکست برابر نماینده ازبکستان به نشان نقره رسید.
مریم بربط دیگر جودوکار همدانی نیز در وزن منهای 70 کیلوگرم پس از استراحت در گام نخست پس از 2 پیروزی و یک شکست برابر جودوکاران میزبان بر سکوی سوم ایستاد.
همدان 500 جودوکار فعال در بخش بانوان در رده های سنی مختلف دارد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.