به گزارش ایرنا، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان اظهار کرد: در حالیکه روزانه شاهد کشتار در مدارس آمریکا هستیم، دولت این کشور مشکلات درونی خود را رها کرده و در حال جنگ افروزی در خاورمیانه با هزینه های هنگفت است.
وی اضافه کرد: تجاوز این روزهای آمریکا و سایر کشورهای دست نشانده این کشور به سوریه، نیز حداکثر ذلت و بیچارگی آنها است.
امام جمعه همدان با اشاره به اینکه امروزه امنیت ایران به برکت جانفشانی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی زبانزد منطقه است، گفت: مردم کشور سوریه نیز به دنبال همین امنیت و آسایش هستند.
وی با گرامیداشت روز پاسدار افزود: پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان هستند و جانانه از خاک کشور دفاع می کنند و ارتش نیز قدرتمندترین نیروی بازدارنده دشمنان به شمار می رود.
وی در ادامه گفت: تجاوز دشمنان به کشورهای همسایه نیز جزو ذلت، نتیجه ای نخواهد داشت و کشورمان نیز حمایت خود را برای تامین امنیت و آرامش در منطقه خواهد داشت.
آیت الله طه محمدی در ادامه خطبه های امروز خود با اشاره به فضیلت های شخصیتی امام حسین (ع) گفت: حفظ حرمت و عظمت انسانی یکی از مهمترین ویژگی های آن امام همام بود.
وی افزود: امروز نیز مسئولان کشورمان باید نهایت تلاش خود را برای حفظ حرمت مردم و رسیدگی به خواسته های آنان داشته باشند.
وی با اشاره به حرمت شکنی آل سعود در حمله به کشور یمن در ماه های حرام سال، گفت: آل سعود تنها خائن نیست بلکه کافر نیز به شمار می رود؛ چراکه در ماه هایی که جنگ حرام است از حملات تجاوزگرایانه خود دست بر نمی دارد.
به گزارش ایرنا، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.