حجت مهرابی فرد روز چهارشنبه در نخسین نشست اعضای کمیته روابط عمومی و تبلیغات محیطی جشنواره پویانمایی تلویزیونی افزود: خبرنگاران فعال در شبکه های العربیه، الکوثر، الجزیره، المنار، پرس تی وی و چند رسانه خارجی دیگر برای پوشش این جشنواره ملی در همدان حضور می یابند.
وی اضافه کرد: در جشنواره پویانمایی، جشن پرواز آرزوها توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در پیاده راه بوعلی به مدت یک هفته برگزار می شود.
وی بیان کرد: کودکان در این جشنواره آرزوهای خود را به تصویر کشیده و در روز افتتاحیه جشنواره ملی پویانمایی این نقاشی ها به پرواز درمی آید.
دبیر کمیته اطلاع رسانی جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی در همدان گفت: فیلم های انیمیشن علاوه بر سینما قدس، فلسطین و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تمامی مناطقی که دارای سالن نمایش هستند اکران می شود.
مهرابی فرد اضافه کرد: برگزاری استیج های نمایشی با حضور هنرمندان ملی نظیر عمو پورنگ، خاله شادونه، عموهای فتیله ای، مَل مَل و عمو سعید مدنظر است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان نیز گفت: جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی فرصتی برای ایجاد فضای شادی و نشاط در استان است.
مهرداد نادری فر افزود: تولیدات این جشنواره در سالن های مرکز و بخش های واقع در دور افتاده ترین نقاط این استان نیز اکران می شود.
با فراخوان نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی، چهار هزار و 300 اثر در قالب یک هزار و 11 عنوان در 9 بخش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از میان آثار ارسالی 250 اثر به بخش اصلی مسابقه راه یافتند و تا پایان فروردین امسال 110 اثر فاخر برگزیده می شوند.
جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی از تاریخ هجدهم اردیبهشت امسال آغاز می شود و تا بیستم این ماه ادامه می یابد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.