سرهنگ پژمان قویمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه 2 جوان به نام های اکبر و امیر حسین که رابطه دوستی با هم داشتند عازم منزل عموی امیر حسین شدند افزود: نیمه شب با وسوسه امیر حسین نقشه سرقت از منزل عمو را طراحی کرده و در فرصتی مناسب متهمان چند تخته فرش؛ جواهر و نقره را به سرقت بردند.
وی یادآوری کرد: مردی با تماس به فوریت های پلیسی از وجود یکسری اقلام در منزل دامادش خبر داد و گفت که به وی مشکوک است و احتمال می رود این وسایل سرقتی باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: به دنبال کشف مجوز قضایی ماموران کلانتری 16 شهرک مدنی اقدام به حضور و بازرسی از منزل متهم می کنند.
سرهنگ قویمی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم 2 تخته تابلو فرش، 20 قطعه طلا و جواهر و مقداری نقره کشف کردند.
وی افزود: سارق حرفه ای اظهارات ضد و نقیضی در مورد علت وجود این وسایل داشت بنابراین ماموران او را دستگیر و به کلانتری هدایت می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: اکبر 36 ساله در بازجویی های پلیس به سرقت از منزل عموی دوستش امیر حسین اعتراف کرد.
سرهنگ قویمی اضافه کرد: با تحقیقات پلیس، امیرحسین نیز شناسایی و دستگیر شد و این پرونده برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی استان شده است.
طبق آخرین آمار ارائه شده توسط انتظامی استان همدان، در 11 ماهه سال گذشته 32 باند سرقت در این استان منهدم و 375 سارق شناسایی و دستگیر شدند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.