به گزارش ایرنا، در متن پیام محمدناصر نیکبخت که روز سه شنبه در کانال تلگرامی روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان منتشر شد، آمده است:
«حول فصول و بهار طبیعت، آغاز و بهانه ای است برای تغییر نگرش و منش و فرصتی مغتنم جهت استعانت از خداوند باری تعالی، تا انسان ها را مشمول 'حول حالنا الی احسن الحال' کرده و بندگانش را به سمت بهترین ها هدایت کند.
حلول سال نو و تقارن آن با شهادت دهمین اختر تابناک ولایت و امامت، امام هادی(ع) را به ملت شریف ایران اسلامی بویژه هم استانی های متدین و فرهیخته، تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از خیر و برکت و توفیق و تندرستی برای همگان مسألت دارم.
خدا را شاکریم که استان همدان در سال 96 با همدلی مسئولان، نمایندگان همه قوا در استان، روحانیت، اقشار مختلف و همراهی مردم، در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، شعار سال و همچنین سیاست های دولت تدبیر و امید بخصوص مشارکت حداکثری در انتخابات و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، توفیقات چشمگیری کسب کرد و این روند بخصوص در حوزه اقتصاد، اشتغال و حمایت از تولید، در سال 97 نیز به لطف الهی ادامه می یابد.
همدان با برنامه ریزی های انجام شده در سال 97 میزبان جشنواره ها و اجلاس های ملی و بین المللی متعددی است و رویداد همدان 2018 با میزبانی دو اجلاس مهم پایتخت گردشگری آسیا و اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری، فرصت بی نظیری را برای شناساندن همدان به جهان و گسترش تعاملات بین المللی برای اولین پایتخت سرزمین مقتدر ایران فراهم آورده است و می تواند تحول اساسی در توسعه استان ایجاد و ظرفیت های فراوان همدان را به دنیا معرفی کند.
در این مجال از همه گردشگران داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی برای حضور در همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 97، دعوت کرده و امیدوارم خاطرات خوبی از پایتخت تاریخ و تمدن ایران با خود به ارمغان برند.
در پایان از همراهی و همکاری خوب مردم استان در راستای اجرای اهداف نظام و برنامه های دولت صمیمانه سپاسگزارم و امیدواریم این همراهی در سال 97 نیز استمرار یابد و به مردم عزیز نیز اطمینان می دهم که مدیران استان تمام توان خود را در جهت خدمت رسانی به آنها بکار گرفته و قدردان محبت ها و همراهی آنها خواهند بود.
محمدناصر نیکبخت
استاندار همدان
2090/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.