به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت سقوط هواپیمای تهران به یاسوج را اتفاق تلخ عنوان کرد و اظهار کرد: هموطنان بسیار ارزشمند را در این سانحه از دست دادیم که تعدادی از آنها همشهری بنده بودند.
وی با اشاره به خاطره شیرین سال جاری گفت: افتتاح راه آهن و شروع بکار نیروگاه های خورشیدی از خاطره های شیرین در همدان است.
نیکبخت بیان کرد: امسال باید 144 طرح دولتی را به مردم واگذار می کردیم اما آماری که دریافت کردم 524 طرح بود که نزدیک به پنج برابر تعهد خود عمل کردیم و این موجب خوشحالی شد.
وی اضافه کرد: در سال جاری باید 19 هزار و 900 شغل ایجاد می شد که امروز در کارگروه اشتغال تحقق 19 هزار و 350 شغل اعلام شد و اعلام کردم باید به 30 هزار شغل برسد.
وی خاطرنشان کرد: وقتی می بینم در همدان کار به درستی انجام می شود، خاطره شیرین است.
نیکبخت عرض ارادت و صمیمیت را عیدی خود به مردم همدان دانست و گفت: جهانی شدن همدان و میزبانی 2 رویداد مهم بین المللی برای جذب سرمایه گذار را عیدی مهم برای مردم در سال آینده دانست.
وی با قدردانی از رسانه های استان همدان گفت: همه خبرهای سال جاری خوب بود و از هیچ رسانه ای ناراحت نیستم.
'محمد ناصر نیکبخت' از تاریخ 15 آبان 92 مسئولیت سنگین استانداری همدان را به عهده گرفت و ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی را اولویت راهبردهای خود معرفی کرد، در دولت دوازدهم نیز به عنوان سکاندار استان باقی ماند تا با بهره گیری از تجربه های ارزشمند خود، شتاب بیشتری به توسعه متوازن استان ببخشد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.