به گزارش ایرنا، تیمور کرمی مقدم روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جشن نیکوکاری در ملایر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در نخستین روز از جشن نیکوکاری بیش از 30 هزار پاکت برای جمع آوری کمک ها در سطح مدارس شهرستان بین دانش آموزان توزیع شد.
وی افزود: 17 و 18 اسفندماه نیز با استقرار پایگاه های جشن نیکوکاری در سطح معابر و خیابان های اصلی شهر و میعادگاه های نماز جمعه، مردم می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه ها تحویل دهند.
وی بیان کرد: پیش بینی می شود امسال کمک های مردمی به پایگاه های جشن نیکوکاری رشدی 10 درصدی نسبت به سال گذشته داشته باشد و میزان کمک های نقدی و غیرنقدی به پنج میلیارد ریال برسد.
کرمی مقدم ادامه داد: شعار امسال هفته احسان و نیکوکاری'جوانه لبخند بکاریم' با هدف کمک به نیازمندان نامگذاری شده که امیدواریم مردم خیر و نیکوکار ملایر نسبت به سال های گذشته در این امر خیر حضوری پرشورتر داشته باشند.
وی با بیان اینکه پس از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی بلافاصله بین مددجویان و نیازمندان توزیع می شود، افزود: در راستای کمک به نیازمندان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.
کرمی مقدم ادامه داد: در این راستا تعداد یک هزار و 250 سبد کالا در قالب طرح 'دست های مهربانی' توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای اجرای نیت واقف مرحوم سیف الدوله بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد که مبلغ هر کدام از این بسته ها سه میلیون ریال است.
مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری 25 واحد مسکن روستایی با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به مساحت یک هزار و 750 مترمربع تحویل مددجویان می شود.
کرمی مقدم یادآور شد: علاوه بر این سه کارگاه قالیبافی نیز در سطح شهرستان راه اندازی و در صورت کمک خیران و تامین اعتبارات، به تعدادی از نوعروسان زیرپوشش این نهاد همزمان با هفته احسان و نیکوکاری جهیزیه اهدا خواهد شد.
وی همچنین خواستار کمک بیشتر خیران به ایتام شد و گفت: در حال حاضر یک هزار و 320 تن از ایتام و فرزندان طرح محسنین توسط سه هزار و 997 حامی حمایت می شوند.
وی با اشاره به رشد 30 درصدی کمک حامیان ملایری به ایتام و کودکان طرح محسنین بیان کرد: امسال حامیان ملایری 29 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند که پیش بینی می شود رقم این کمک ها تا پایان امسال به بیش از 30 میلیارد ریال برسد.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر هشت هزار و 750 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر هستند و از خدمات از نهاد بهره مند می شوند.
پایگاه های جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از 16 تا 18 اسفندماه برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم دایر است.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.