به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدجعفر علیزاده روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی طرح های عمرانی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: بیمارستان قائم(عج) تویسرکان هم اکنون بیش از 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تعداد تخت های آن از 96 به 154 تخت افزایش یافته که با این وجود اعتبار بیشتری نیاز دارد.
وی افزود: با اضافه شدن بخش دیالیز و افزایش 50 درصدی بخش اورژانس و زایشگاه، خدمات تخصصی تا چندین سال در این شهرستان بدون نیاز به شهرستان های بزرگ تامین خواهد شد.
علیزاده ضمن تقدیر از تلاش های نماینده این شهرستان و مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان به دلیل پیگیری های مجدانه ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این طرح نیازهای بهداشتی و درمانی تویسرکان در سال های آتی تامین شود.
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت راه و شهرسازی نیز تاکید کرد: علاوه بر سرعت در کار، دقت نیز نباید فراموش نشود و در حقیقت سرعت را فدای دقت نکنیم.
علیرضا محفوظی بیان کرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده تماممشخص است که تمامی استاندارد ها در ساخت بیمارستان قائم(عج) تویسرکان به خوبی رعایت شده است.
وی با بیان اینکه بیمارستان ها باید از بالاترین کیفیت ها برخوردار باشند خواستار رعایت کیفیت بیش از پیش در این پروژه بزرگ شد.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از بازدیدها و پیگیری های معاونان وزیر راه و شهرسازی گفت: با این بازدید ها پروژه سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت و این سفر برکات خوبی برای تویسرکان به ارمغان خواهد آورد.
محمدمهدی مفتح ادامه داد: دستور موافقت تجهیز بیمارستان قائم(عج) تویسرکان از دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان گرفته شده است.
فرماندار تویسرکان نیز با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده توسط راه و شهرستازی استان و شهرستان گفت: با انجام این اقدامات توفیقات خوبی در این زمینه داشته ایم.
حبیب مومیوند ادامه داد: در دهه فجر امسال 200 میلیون ریال افتتاحیه در این حوزه در شهرستان تویسرکان داشتیم و در حال حاضر 150 تن در طرح های راه و شهرسازی مشغول به کار هستند.
وی بیان کرد: با توجه به کمبود بودجه و منابع مالی و اعتباری، راه و شهرسازی کارهای بسیار خوبی را در این شهرستان انجام داده که این اقدامات باید به وزیر راه و شهرسازی اطلاع رسانی و از طریق رسانه ها به اطلاع مردم برسد.
معاونان وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل شرکت ساخت و توسعه منطقه شمال غرب، مدیر کل شرکت ساختمان راه آهن، مدیر کل راه های کل کشور، به همراه نماینده مردم تویسرکان در مجلس، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان، فرماندار تویسرکان و جمعی از مسئولان این شهرستان از طرح های بیمارستان تویسرکان، محور تویسرکان- کنگاور، راه آهن بابا کمال و راه های در حال ساخت این شهرستان بازدید کردند.
تویسرکان در 90 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
1181/7523
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.