مسئول آفرینش‌ های ادبی حوزه هنری همدان روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شاعران کودک و نوجوان استان در دومین نشست تخصصی و جشن هفت سالگی این خانه، از تجربیات ارزشمند 'بیوک ملکی' بهره مند شدند.
مریم زندی اظهار کرد: 'بیوک ملکی' شاعر و مولف کتاب هایی همچون 'بوق سگ'، 'بیا بگیر سیب را' و 'چرا تو سنگی' است و مدیریت هنری انتشارات امیرکبیر و مدیرعامل دفتر شعرجوان را به عهده دارد.
زندی، حضور این شاعر توانمند را فرصت مغتنمی برای شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان همدان دانست.
مسئول آفرینش‌ های ادبی حوزه هنری همدان گفت: خانه ادبیات کودک و نوجوان، با هدف شناسایی استعدادهای برتر عرصه ادبیات کودک و نوجوان و همچنین تاکید بر تولید و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ادبی، از سال 89 فعالت خود را آغاز کرد.
زندی اضافه کرد:‌ نشست‏‌های تخصصی ماهانه و کارگاه شعر از برنامه های خانه ادبیات کودک و نوجوان است.
وی برپایی 93 نشست شعر کودک و نوجوان، 43 نشست قلمک (داستان کودک و نوجوان) و برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور شاعران و نویسندگان برجسته کشوری همچون 'مصطفی رحماندوست' و جلسات نقد کتاب های کودک و نوجوان، کارگاه تصویرسازی از اشعار کودک ونوجوان و نیز تولید آلبوم‌های صوتی برای مخاطب کودک، نوجوان و خردسال را از فعالیت های خانه ادبیات برشمرد.
به گزارش ایرنا، شعر خوانی استاد غلامرضا بکتاش شاعر مطرح کودکان که اصالت ملایری دارد به شادی این برنامه افزود.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال تلگرامی ایرنا استان همدان به نشانی irnahamadan@ همراه شوید.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.