به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر جوکار ملایر اظهار کرد: حضور گسترده و حماسی مردم ایران پیام روشنی از وحدت، همدلی ، عشق و علاقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.
وی با بیان اینکه امروز 22 بهمن تماشایی در طول تاریخ انقلاب بود، افزود: ملت ایران امروز بار دیگر با حضور حماسی انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و این تجدید میثاق با شهدا، آرمان های شهدا، امام(ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود.
وی با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را به نسل های جدید منتقل کنیم بیان کرد: در شرایط قبل از انقلاب همه تصمیم ها در راستای منافع استکبار جهانی رقم می خورد و استقلالی برای تصمیم گیری در داخل کشور نبود.
رضایی استقلال رای را یکی از مطالبات مهم مردم انقلابی ایران عنوان کرد و افزود: در قبل از انقلاب هیچگونه آزادی فکر، اندیشه، قلم، آزادی نخبگان و احزاب سیاسی وجود نداشت و همه چیز خارج از کشور دیکته می شد.
وی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را محوری ترین شعار ملت ایران در پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب تمامی تصمیم های جزئی و کلی، سیاست های کلان و راهبردی کشور در داخل و توسط مردم گرفته می شود.
فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: اگر امروز نارسایی و کاستی هم وجود دارد، به دلیل عداوت و دشمنی هایی است که علیه نظام جمهوری اسلامی وجود دارد که ملت ایران با عهدی که با امام راحل (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب بسته اند، آمادگی پرداخت این هزینه ها و سختی ها را دارند.
رضایی همچنین اخلاص، ایمان و نیت پاک امام راحل را عامل مهم و اساسی پیروزی انقلاب دانست و ادامه داد: چنانچه با اخلاص و توکل به خدا این راه روشن را تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ادامه دهیم، به طور قطع پیروزی دائم و ماندگار نصیب مردم خواهد شد.
وی گفت: امروز مردم ایران از آزادی هایی در چارچوب قانون بهره مند هستند و تمام انتخابات بر رای و نظر مستقیم مردم انجام می شود.
وی استقرار جمهوری اسلامی را از دیگر خواسته های مهم مردم ایران عنوان کرد و افزود: ملت ایران به عنوان یکی از پایه های نظام، با وحدت، یکپارچگی و تبعیت از امام(ره) و رهبری موجب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: امروز حضور گسترده و پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، پشتیبانی از نظام، انقلاب و رهبری است و پیام وحدت و همدلی برای جهانیان دارد.
رضایی ادامه داد: هر کجا مردم و نظام جمهوری اسلامی پیشرفتی را شروع کردند و درخشش و موفقیتی را به دست آوردند، استکبار تحریک و دشمنی خود را به ملت ایران آغاز کرد.
وی با بیان اینکه نسل جوان ما از شایعات و مسائلی که دشمنان در فضای مجازی ایجاد کرده اند، دچار شائبه شده اند، اظهار کرد: وطیفه بزرگان، نخبگان و کسانی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجریه کرده اند، در این زمینه بسیار سنگین است.
فرماندار ویژه ملایر خواستار تقویت و حفظ دستاوردهای انقلاب شد و گفت: نباید اجازه دهیم دشمنان یاس و ناامیدی و تفرقه را در صفوف مستحکم ملت ایران ترویج دهند، چراکه اگر بین مردم و مسئولان و ارکان نظام اختلاف ایجاد و اجازه ایجاد شکاف بین صفوف مردم را به دشمنان بدهیم، این خیانت به آرمان های نظام و انقلاب است.
رضایی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن حامل پیام روشنی برای دنیا و مردم و مسئولان نظام است، افزود: مطالبات مردم به حق است و همه باید در کنار هم با حفظ وحدت و همدلی و روشنگری برای حل مشکلات تلاش کنیم.
وی ابراز کرد: امروز مطالبه اصلی مردم مسایل اقتصادی نیست، بلکه وجود اخلاق، نبود مسایلی از جمله فساد و سوء استفاده، رانت خواری، تفرقه و نفوذ در ارکان حاکمیت از دیگر مطالبات مردم است که باید با وحدت و همدلی، برای حل مشکلات و ایجاد بستر تولید و اشتغال تلاش کنیم.
امسال راهپیمایی 22 بهمن در بیش از یک هزار شهرستان، بخش و شهر و چهار هزار روستای ایران اسلامی برگزار شد.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنای کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.