به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در سفر روز جاری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ساختمان دانشکده پیراپزشکی علوم پزشکی سایت خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در زمینی به وسعت 23 هکتار با اعتبار 70 میلیارد ریال بهره برداری شد که در حال حاضر در 2 رشته اتاق عمل و پرستاری در ترم بهمن دانشجو می پذیرد.
همچنین عملیات اجرایی طرح کلینیک فوق تخصصی پرتودرمانی، تشخیص و درمان سرطان با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری افزون بر 900 میلیارد ریال در سایت خاتم الانبیاء دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر آغاز شد که قالبیت اشتغالزایی برای 50 تن به طور مستقیم را دارد.
افتتاح طرح ساخت کانکس تاشونده با مساحت 12 مترمربع دارای امکانات برق اضطراری با هدف اسکان موقت در شرایط بحرانی و نیز در مناطق غیرمسکونی با هزینه ساخت نمونه اولیه 90 میلیون ریال از دیگر طرح ها همزمان با سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ملایر بود.
همچنین طرح گلخانه پرورش گل های زینتی وارداتی با تکنیک کشت بافت گیاهی در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به مساحد 150 مترمربع به صورت هوشمند، احداث رستوران و کافی شاپ و محوطه سازی و اسفالت سایت خاتم الانبیاء نیز به صورت همزمان افتتاح شد.
دانشکده معارف و علوم انسانی دانشگاه ملایر با ظرفیت پذیرش ۷۰۰ دانشجو در ۱۴ رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و اعتباری معادل ۷۵ میلیارد ریال از جمله طرح هایی بود که ۵۰ میلیارد ریال آن توسط خیران ملایری تامین شد و در سفر وزیر بهره برداری شد.
به گزارش ایرنا، افتتاح فاز نخست معدن فرآوری آندالوزیت با 200 میلیارد ریال اعتبار و طرح های توسعه ای شرکت های بافتسان و بافتینه از دیگر طرح هایی بود که در سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ملایر بهره برداری شد.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.