حجت‌اله مهدیان روز یکشنبه در آیین نمادین پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه همچنین منابع اشتغال پایدار روستایی در کشور 120 هزار میلیارد ریال است افزود: تاکنون 25 درصد از این سهمیه که از اعتبارات ملی است، به استانها ابلاغ شده است.
وی حرکت در جهت اشتغال روستایی و فراگیر را ازجمله مهم‌ترین اهداف بانک توسعه تعاون دانست و افزود: این بانک به‌ عنوان یکی از بانک‌های عامل در توزیع منابع دولتی جهت ایجاد اشتغال در روستاها افتخار این را دارد تا گامی هرچند کوچک در راستای رفع بزرگ‌ترین معضل اجتماعی و اقتصادی کشور بردارد.
وی با بیان اینکه اولویت بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات به طرح هایی است که اشتغال بیشتری ایجاد می کنند افزود: مجموع تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در سال 95، 50 هزار میلیارد ریال بوده است و پیش بینی می شود امسال این رقم به 60 هزار میلیارد ریال برسد.
وی اظهار کرد: در سال جاری تاکنون 45 هزار میلیارد ریال از این میزان پرداخت شده و تا پایان سال 15 هزار میلیارد ریال نیز پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه بیشترین تسهیلات به بنگاه های کوچک و زودبازده پرداخت می شود افزود: پرداخت این تسهیلات موجب حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید خواهد شد.
در این آیین اولین تسهیلات اشتغال روستا تعاون به شرکت ملکه غرب ایرانیان به مبلغ یک میلیارد و 500 میلون ریال در شهرستان کبودرآهنگ پرداخت شد.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.