احسان قنبری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهسازی 12 روستای شامل جدول کشی، آسفالت و تخریب و بهسازی با هزینه کرد 23 میلیارد و 600 میلیون ریال به اتمام رسیده است.
وی اضافه کرد: تعدادی از این روستاها شامل داق داق آباد، خان آباد، خلعت آباد، کردآباد، آق تپه، قاپاق تپه، نوآباد و ویان از توابع بخش مرکزی کبودرآهنگ است.
فرماندار کبودرآهنگ بیان کرد: همچنین یک واحد گلخانه به مساحت سه هزار و 150 متر مربع با سرمایه گذاری سه میلیارد و 500 میلیون ریالی بخش خصوصی در روستای کوریجان بهره برداری شد.
قنبری با عنوان اینکه عملیات اجرایی این طرح از سال گذشته آغاز شد گفت: ظرفیت تولید این گلخانه 95 تن است و با بهره برداری از آن برای سه جویای کار فرصت شغلی ایجاد شد.
وی اظهارکرد: آبرسانی به روستای حاتم آباد با اعتبار 6 میلیارد و 900 میلیون ریال تکمیل و بهره برداری شد و اهالی این روستا از این پس مشکلی در تامین آب نخواهند داشت.
وی بیان کرد: یک واحد مسکونی برای یک خانواده معلول توسط بهزیستی کبودرآهنگ احداث و در چهارمین روز از دهه فجر بهره برداری شد
238 طرح با اعتبار یک هزار و 120 میلیارد ریال و اشتغالزایی دائم برای 275 جویای کار دهه فجر امسال در کبودراهنگ بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.