مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند در آیین بهره برداری از این طرح گفت: برای بهره برداری از این طرح هشت میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 35 میلیارد ریال آورده بخش خصوصی هزینه شده است.
احمد باقری افزود: این واحد دامداری دارای مساحتی به میزان 10 هزار متر مربع است و برای چهار نفر با قابلیت افزایش به 9 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
وی گفت: این واحد تولیدی مجهز به سالن شیر دوشی، انبار و سیلوی علوفه و زایشگاه دام است که سالانه 600 تن گوشت قرمز و 550 تن شیر را روانه بازار مصرف می کند.
باقری در ارتباط با کلنگ زنی طرح فاز دوم شهرک گلخانه ای شهر برزول نیز گفت: این طرح با مشارکت شرکت شهرک های گلخانه ای استان در زمینی به مساحت 16 هکتار با اعتبار 160 میلیارد ریال اجرا می شود.
وی افزود: این طرح در 22 واحد اجرا می شود که سالانه سه هزار و 300 تن انواع محصولات گلخانه ای تولید و برای 100 نفر ایجاد اشتغال می کند.
مدیر جهاد کشاورزی نهاوند گفت: مرحله اول شهرک گلخانه ای برزول در زمینی به مساحت 9 هکتار با 19 واحد در سال های گذشته اجرایی شده ، همچنین پرونده 32 هکتار دیگر نیز به بانک های عامل معرفی شده است.
همچنین عملیات اجرایی پارک معلم شهر برزول در سومین روز از دهه فجر با حضور معاون استاندار همدان در زمینی به مساحت هشت هکتار با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شد.
در دهه فجرامسال 56 طرح عمرانی در شهرستان نهاوند بهره برداری و عملیات اجرایی هشت طرح دیگر آغاز می شود که 460 میلیارد ریال برای این طرحها هزینه شده و یا خواهد شد.
2087/7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.