به گزارش ایرنا محمد کاظمی روز شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) استان همدان اظهار کرد: روند انتشار اخبار در ایرنا روندی منصفانه است، برخلاف برخی خبرگزاری ها که جانبدارانه نسبت به انتشار اخبار عمل می کنند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دولت تریبونی در صدا و سیما ندارد، ایرنا باید قویتر نسبت به انعکاس اخبار خدمات و فعالیت های دولت تدبیر و امید عمل کند.
وی خاطرنشان کرد: امروز در فضایی که برخی به دنبال مایوس کردن مردم از دولت دکتر روحانی هستند و این مایوس کردن را افرادی انجام می دهند که در دولت نهم و دهم چشمشان را روی همه کاستی ها با آن همه درآمد بستند و مهر سکوت بر دهان خود زدند، ایرنا باید نسبت به انعکاس فعالیت های مثبت و موثر دولت قوی تر عمل کند.
کاظمی با بیان اینکه وظیفه ایرنا در انعکاس خدمات دولت در مقابل هجمه های کنونی علیه دولت سنگین است، بیان کرد: این در حالیست که دولت یک سخنگوی اقتصادی که در تمامی زمینه مسایل و مشکلات را منعکس کند، ندارد و این یکی از انتقادهای ما به دکتر روحانی است.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم تاکید کرد: مردم محرم این نظام هستند و دولت باید تمامی مسایل، مشکلات و واقعیت ها را با مردم در میان بگذارد و بیشتر با مردم ارتباط داشته باشد.
کاظمی با اشاره به خدمات مثبت دولت تدبیر و امید در سال های گذشته گفت: دکتر روحانی همواره به دنبال حل مطالبات و درخواست های مردم است، اما در این مسیر موانع و مشکلاتی زیادی پیش روی دولت وجود دارد.
وی نحوه تعامل خود با رسانه ها و خبرگزاری ها را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: ما باید در کنار بیان مسایل و مشکلات با مردم، تلاش ها و خدمات نظام و دولت را نیز بگوییم و امیدوارانه با آنها صحبت کنیم.
کاظمی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون شاخص های توسعه در تمامی زمینه ها یک هزار و500 درصد رشد داشته که همه این خدمات باید برای مردم بازگو شود.
وی توسعه روستاها، بردن امکانات به شهرها، توسعه زیرساخت های حمل و نقل ریلی، راه ها، فرودگاه ها، توسعه راه های روستایی، گاز، برق و آب را جمله خدمات پس از پیروزی انقلاب برشمرد و بیان کرد: در کنار بیان خدمات و مشکلات به مردم، باید از آنها کمک بخواهیم.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه انتخابیه خود در شهرستان ملایر، ایجاد اشتغال، رفع مشکلات واحدهای تولید و صنعتی و ازدواج جوانان را از عمده ترین مشکلات عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این مشکلات کشوری است، اما اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده ایم.
کاظمی توسعه راه های روستایی، بهداشت و درمان، بهسازی روستایی، راه اندازی واحدهای بزرگ تولیدی، ثبت ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت، انجام اقدامات لازم برای ثبت جهانی انگور ملایر و کسب موفقیت های مهم در سایر حوزه ها را از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان عنوان کرد.
وی در عین حال همدلی، همراهی و وفاق نمایندگان مردم ملایر در مجلس و مجموعه مدیران این شهرستان را بسیار خوب ارزیابی و آن را عاملی مهم برای توسعه دانست و ابراز امیدواری کرد: با تعامل و ارتباط مستمر با مردم و رسانه ها بتوانیم در این مسیر گام های موثرتری برداریم.
رئیس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز همدان نیز با تقدیر از تعامل بسیار خوب نماینده مردم ملایر در مجلس با رسانه ها به ویژه خبرگزاری ایرنا، این تعامل را ستودنی دانست و گفت: به طور قطع این تعامل و همکاری ارزنده زمینه ای برای پیشبرد اهداف و گام برداشتن برای حل بهتر مسایل و مشکلات مردم و جامعه است.
سعید زارع کند جانی با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب ملایر در زمینه های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: استمرار این تعامل و همکاری نمایندگان ملایر با رسانه ها برای تقویت و شناسایی این ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان باید حفظ شود.
وی تاکید کرد: با برنامه ریزی های مطلوب باید از ظرفیت های بالقوه ملایر در حوزه های مختلف برای رویداد مهم همدان 2018 بهره گرفت.
محمد کاظمی نماینده مردم ملایر و نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس روز شنبه از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) مرکز همدان بازدید کرد.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان در غرب کشور واقع شده و بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.