فتحعلی حسینی روز پنج شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رزن، بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 9 هزار و 601 مورد بازرسی از واحد های صنفی رزن انجام و در این بازرسی ها بیش از 407 مورد تخلف ثبت شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در سال جاری بیش از 58 مورد گشت مشترک با ادارات شهرستان انجام شده که در این گشت‌ها 64 مورد فرم ارزیابی تکمیل شده است.
وی با بیان اینکه در مدت یاد شده سه هزار و 55 مورد بازرسی از نانوایی های رزن صورت گرفته است، افزود: در این ارتباط 138 پرونده تخلف تشکیل شده است و متخلفان 48 میلیون ریال جریمه شدند.
فرماندار رزن اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون 122 مورد گزارش تخلف توسط مردم به اداره صنعت، معدن و تجارت رزن ارسال شده است.
حسینی خواستار نظارت مستمر بازرسان اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با هدف جلوگیری از هر گونه گرانفروشی، کم فروشی و اجحاف در حق شهروندان شد.
وی گفت: انتظار می رود مسئولان، نظارت و بازرسی دقیق و کاملی بر واحدهای صنفی شهرستان داشته باشند تا مردم با آرامش خاطر، کالاهای سالم و با کیفیت خریداری و مصرف کنند.
وی با عنوان اینکه تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد، اظهار کرد: بعضی مواقع عرضه و تقاضا با کمبودهایی مواجه می شود بنابراین باید با برنامه ریزی دقیق اجازه ندهیم بازار با کمبود اقلام مورد نیاز مردم مواجه شود.
شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.