مسعود بنوان روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این استعدادیابی در قالب طرح جامع در رده های سنی پایه در حال برگزاری است و به زودی این نفرات در نوبت های تعیین شده برای تست نهایی دعوت می شوند تا زیر نظر مربیان باتجربه هیات تحت آموزش و تمرین قرار بگیرند.
وی بیان کرد: همدان یکی از استان های مستعد در دو ومیدانی کشور است و خانواده ها به دلیل برخورداری این رشته از قهرمانان ارزنده ملی و بین المللی در همدان، استقبال خوبی از این طرح داشته اند.
بنوان افزود: قهرمانان همدان در میادین بین المللی محصول همین استعدادیابی هستند و برهمین اساس استعدادیابی را به عنوان بهترین راهکار برای کشف نخبه ها و پرورش آنها در مسیر مدال آوری هدفگذاری کرده ایم.
دبیر هیات دو ومیدانی همدان خاطرنشان کرد: هیات دو ومیدانی استان همدان در سال های اخیر با تدوین برنامه استعدادیابی و بکارگیری مربیان سازنده در این رشته توانسته در عرصه قهرمانی موفق عمل کند و این اقدام موثر موجبات افتخارآفرینی در این ورزش را بیش از گذشته مهیا کرده است.
وی افزود: کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات ملی و تورنمنت های بین المللی توسط دونده های جوان همدان نشانگر برنامه ریزی اصولی در راستای استعدادیابی و پرورش مناسب این قشر از ورزشکاران استان همدان است.
وی یادآور شد: سال قبل نیز همزمان با برگزاری جشنواره استعدادیابی در استان، هفت هزار ورزشکار در رشته دو ومیدانی استعدادیابی شدند و ثمره آن کسب چند مقام کشوری بود.
در حال حاضر بیش از پنج هزار ورزشکار به صورت مستمر در رشته های دو ومیدانی فعالیت دارند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.