اکبر رنجبرزاده شامگاه جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تصریح کرد: حوادث اخیر در برخی نقاط کشور جهت گیری مشخصی برای مطالبات مردمی ندارد و بی تردید با جنجال آفرینان و معاندان نظام مخلوط می شود.
رنجبرزاده تاکید کرد: مطالبات و خواسته های مردم باید از مجاری مشخص قانونی و در چارچوب های معین مطرح و پیگیری شود.
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات و نارضایتی در بخش اشتغال جوانان و معیشت مردم، اضافه کرد: دولت برای ارائه طریق و پاسخگویی به مطالبات مردم مصمم تر باشد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جنجال آفرینی و حضور مردم در اینگونه راهپیمایی ها که مجوز قانونی هم ندارد، خواسته دشمنان است.
رنجبرزاده با بیان اینکه حوادث اخیر ثمره ای جز خسارت زدن به پیشرفت و توسعه کشور ندارد، گفت: به زودی پشت پرده این قضایا نمایان می شود.
وی تصریح کرد: در آستانه حماسه پرشور 9 دی که همه ملت خود را برای شرکت در این روز ملی آماده می کنند، این حرکت ها برای زنده کردن و پاسداشت فتنه 88 است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، جریانات روزهای اخیر را فتنه دیگری دانست که قصد بازسازی فتنه 88 را دارد و می خواهد سران فتنه به حاشیه رانده شده را به راس امورات کشور بازگرداند.
وی اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اینگونه حرکت و تجمع ها که برمدار قانون نباشد را محکوم و به مردم توصیه می کنیم هوشیار باشند و بصیرت خود را از دست ندهند.
رنجبرزاده از ملت ایران خواست: پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده و در اینگونه جریان های کورکورانه با دشمنان همنوا و همصف نشوند.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: بازماندگان فتنه، پیشتاز، پیشگام و طراح این جریان هستند و به مردم توصیه می کنیم در جریانی ناهماهنگ با ارزش های نظام قرار نگیرند که به ضرر خود، هموطنان و کشورشان باشد.
وی تاکید کرد: مردم پشت سر ولایت فقیه بایستند و به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات اعتماد کنند.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی ** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.