به گزارش ایرنا تیم پاس در هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در مقابل 300 تماشاگر حاضر در ورزشگاه شهدای قدس این شهر برابر بعثت کرمانشاه متوقف شد تا همچنان در میانه میدان باقی بمانند.
ابراهیم کوه افکن در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی برای پاس و ابراهیم سرقلی در دقیقه 76 برای بعثت کرمانشاه در این دیدار گلزنی کردند.
ترکیب تیم پاس همدان را کسری کاظمی، اصغر نصیری، شهرام طاهری، اکبر گنجی، رضا کاشفی، رسول ناصربخت (از دقیقه 82 - محمد رضا احمدی)، سیدجمال معصومی، میلاد داوودی، حسین حبیبی، ابراهیم کوه افکن و میثم زمانی (از دقیقه 72- تیمور شکری) تشکیل دادند.
در ترکیب تیم بعثت کرمانشاه نیز میلاد قمری، میلاد رستمی، مهدی سرداری، سهیل عبدالاولی (از دقیقه 46- مهدی بازو)، آرش کورسانی، پوریا درکه (از دقیقه 60- ابراهیم سرقلی)، وحید صالحی، سجاد سیاه کمری، میلاد نجمی، سامان مهرابی زاده (از دقیقه 69 - علی محمدی)، پوریا خضری به میدان رفتند.
پاسی ها در حالیکه در اغلب دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما بی برنامه عمل کردند و تیم بعثت در نیمه دوم با تقویت روند تهاجمی خود و استفاده از بازیکنان سرعتی توانست بازی را با تساوی به پایان ببرد.
شاگردان باقری نیا در این بازی تاکتیک مشخصی نداشتند و بارها در مقابل دروازه حریف بدون برنامه مشخص ظاهر شدند و موقعیت های گلزنی را نیز از دست دادند.
حسین حبیبی بدون تردید بهترین بازیکن پاس بود که توانست پنالتی نیمه نخست را برای این تیم دریافت کند و چندین موقعیت گلزنی را نیز ایجاد کرد که با بی دقتی سایر بازیکنان پاس از دست رفت.
پاس با این تساوی 16 امتیازی شد و در همان رتبه ششم جدول باقی ماند.
بعثت کرمانشاه نیز به لطف تساوی در این مسابقه با 18 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.
2087/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.