سرهنگ پژمان قویمی، رئیس پلیس این شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: قاتل خاموش جان 2 پسر جوان همدانی را در خواب گرفت.

وی اظهار داشت: این 2 پسر جوان 38 ساله که در منطقه میرزاده عشقی شهر همدان زندگی می کردند بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: این 2 جوان شب گذشته از مسافرت بازگشته و برای استراحت به محل کار خود مراجعه می کنند، پدر یکی از آنها که در جریان حضور و استراحت این 2 نفر در محل کار بود، صبح سه شنبه با آنها تماس می گیرد.

وی گفت: با توجه به پاسخ ندادن فرزند به تلفن های پدر، وی در محل حاضر شده و با کمک همسایه ها و استفاده از نردبان وارد منزل مسکونی شده و متوجه مرگ آنها می شود.

سرهنگ قویمی با اشاره به اینکه پس از این اتفاق و اطلاع پلیس عوامل این نیرو به همراه مقام قضایی و پزشکی قانونی در محل حضور یافتند، خاطرنشان کرد: طبق گزارش اولیه پلیس این 2 جوان که با هم همکار بودند بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند که با دستور مقام قضایی اجساد جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، در هفته جاری 2 نفر دیگر نیز که هر دو خانم بودند بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند، یکی از آنها بانوی 62 ساله ساکن منطقه گل تپه کبودرآهنگ بود که پس از بازگشت از سفر و استراحت در کنار بخاری جان خود را از دست داد و نفر دوم که یک دختر 18 ساله دانشجو بود، پس از بازگشت از دانشگاه به منزل و در هنگام خواب بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست می دهد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 817385
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.