به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شاگردان باقری نیا سرمربی پاسی ها هفته قبل در شرایطی که می توانستند از امتیاز میزبانی برای کسب سه امتیاز و صعود در جمع مدعیان استفاده کنند، مقابل خیبر خرم آباد شکستی دیگر را تجربه کردند.
پاسی ها با این شکست فاصله امتیازی خود را با چهار تیم برتر گروه سه، بیشتر کردند تا در ادامه مسابقات رقابت سختی را در پیش داشته باشند.
سبزپوشان پاس با این باخت 15 امتیازی باقی ماندند تا شانس سایر حریفان برای صعود بیشتر شود.
پاس در حالی این دیدار را با شکست تجربه کرد که مصطفی نوبخت یکی از بهترین هافبک های خود همراه با مهدی رمضان زاده مدافع و کاپیتان باتجربه خود را در اختیار نداشت.

** رتبه پنجمی بهترین جایگاه پاس در نیم فصل اول
پاسی ها در صورت مقابل گیتی پسند اصفهان هم نمی تواند به جایگاه بالاتر در جدول رده بندی لیگ 2 صعود کند.
شاگردان باقری نیا هم اینک با 15 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند و پالایش نفت آبادان با 18 امتیاز در رتبه چهارم است؛ منتهی فاصله تفاضل گل پالایش مثبت 7 است و پاسی ها بعید است بتوانند بیش از 7 گل مقابل گیتی پسند به ثمر برسانند.
بنابراین تیم پاس در صورت برتری مقابل گیتی پسند اصفهان تنها می تواند فاصله خود را با بالای جدول کمتر کند و تغییری در رتبه بندی حاصل نمی شود.
از سوی دیگر اگر تیم پاس موفق به پیروزی در این دیدار نشود، امکان سقوطش تا رتبه نهم جدول وجود دارد.

** نفس های آخر گیتی پسند اصفهان
تیم گیتی پسند اصفهان تنها تیم بدون پیروز این دوره از رقابت ها به شمار می رود. نماینده اصفهان از یازده بازی انجام شده، تاکنون موفق به برد نشده و هفت بار نیز مقابل حریفان خود تن به شکست داده است.
وضعیت نامطلوب این تیم باعث شده تا برای بقا در لیگ 2 چشم به بازی های آتی داشته باشد و اگر موفق به پیروزی نشود، سقوطش قطعی می شود.
بازیکنان این تیم که مقابل پاس زخم خورده، در ادامه کار سختی در پیش دارند و پیروزی در این مسابقه برای گیتی پسند باتوجه به خط تهاجمی ضعیف آنها بسیار کم رنگ است.
گیتی پسند تنها در صورت برتری در این دیدار می تواند با امید بیشتری برای موفقیت در نیم فصل دوم قدم بگذارد.

** مشکلات مالی گریبانگیر تیم پاس
مشکلات مالی همچنان گریبانگر تیم پاس است و اگر این وضعیت اصلاح نشود چه بسا اعضای کادر فنی از این تیم جدا بشوند.
باقری نیا و دستیارانش هنوز ریالی از باشگاه دریافت نکرده اند و نیمه تمام ماندن هتل ورزش همدان باعث شده تا بازیکنان با حداقل امکانات رفاهی شب را به صبح برسانند.
از سوی دیگر این تیم به لحاظ تغذیه و لباس زمستانی هم با مشکل مواجه است تا دغدغه های آنها به اوج برسد.
دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و پاس همدان از هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار است سه شنبه هفته جاری در شهررضا اصفهان برگزار شود.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.