حمیدرضا الوند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روزانه یک محموله حاوی کمک های مردمی با اولویت کمک رسانی به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه به مناطق زلزله زده ارسال می شود و تا کنون سه محموله ارسال شده است.
وی ادامه داد: بهزیستی استان همدان هر روز با رایزنی با مسئولان استان کرمانشاه، نیازهای مناطق زلزله زده را احصا و اقدام به جمع آوری کمک ها می کنند.
وی اظهار کرد: شماره حساب 90190 بانک ملت از سوی سازمان بهزیستی کشور و شماره حساب 2345363800 بانک ملت از سوی بهزیستی استان کرمانشاه برای واریز کمک های نقدی مردم برای زلزله زدگان غرب کشور اعلام شده است.
وی با بیان اینکه تمام سازمان های مردم نهاد زیر نظر بهزیستی همدان برای کمک به مناطق زلزله زده سازماندهی شده اند گفت: این نیروها آماده اند تا با اعزام به مناطق زلزله زده به عنوان نیروهای تازه نفس جایگزین نیروهای مستقر آنجا شوند.
مدیرکل بهزیستی استان همدان اضافه کرد:6 نفر از روانشناسان مراکز مشاوره شهرستان همدان نیز شناسایی شده و آماده هستند تا با در دست داشتن معرفی نامه از بیماران اعزامی از مناطق زلزله زده که در بیمارستان های همدان بستری هستند سرکشی کنند و مشاوره های حمایتی و روانی پس از بلایا را به آنها ارائه دهند.
الوند یادآور شد: کارکنان بهزیستی استان همدان داوطلبانه اقدام به اختصاص بخشی از حقوق خود به زلزله زدگان کرمانشاه شده اند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
1181/2087
تنظیم کننده:الهام تدین**انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.