به گزارش ایرنا حسین مرادی شهردار منتخب شورای پنجم، امروز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان به طور رسمی انصراف خود را از حضور در شهرداری همدان اعلام کرد.
علی رحیمی فر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان در این نشست، گفت: شورای چهارم در انتخاب شهردار به مراتب بهتر عمل کرد و همزمان با شروع به کار، شهردار انتخاب شده بود.
وی اضافه کرد: اما در شورای فعلی با وجود اینکه شهردار انتخاب شد، اما فقدان پیگیری های مناسب باعث تاخیر در صدور حکم شهردار منتخب از سوی وزارت کشور شد.
رحیمی بیان کرد: حالا هم حسین مرادی شهردار منتخب مشکل همسرش را عنوان می کند و معتقدم شهرداری که مشکل خانوادگی داشته باشد نمی تواند بر اداره شهر تمرکز کند.
حمید بادامی دیگر عضو شورای شهر همدان نیز در این نشست گفت: تنها 10روز وقت داریم شهردار جدید را انتخاب کنیم.
وی افزود: در پیگیری برای صدور حکم شهردار معتقدم بخشی از مشکلات از جانب اعضای شورای اسلامی شهر همدان بود و بخشی از وزارت کشور؛ اما نماینده های مجلس هم پیگیری نکردند تا این حکم با گذشت 40 روز صادر نشود.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون با اعلام انصراف شهردار منتخب، باید در مدت باقی مانده نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام کنیم.
بادامی یادآور شد: روزی که مرادی به عنوان شهردار انتخاب شد چهره هر 11 عضو شورا شادمان بود و دوستی در بین اعضای شورا بیشتر شد.
وی بیان کرد: به توانایی شهردار منتخب اعتماد داشتیم و اینکه برای این شهر مفید خواهد بود و امیدواریم برای شهردار آینده همین شرایط فراهم باشد.
به گزارش ایرنا، حسین مرادی شهردار منتخب همدان امروز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر به طور رسمی از سمت خود استعفا و انصرافش را اعلام کرد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.