سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت در جاده روستایی کبودراهنگ در حال تردد بود که دچار سانحه شد.
وی اضافه کرد: انحراف به چپ غیرمجاز وانت نیسان موجب برخورد این خودرو با موتور سیکلت و جان باختن موتور سوار شد.
وی بیان کرد: در این سانحه زوج مسنی بر روی موتورسیکلت بودند که مرد 55 ساله در دم فوت و همسر وی به شدت زخمی می شود.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: راننده وانت نیسان که عامل و مقصر اصلی بروز این سانحه رانندگی بود از محل متواری می شود.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: راکب و ترک نشین موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده نکرده بودند همچنین موتورسوار فاقد گواهینامه رانندگی با موتورسیکلت بوده است.
وی گفت: هر چند در این سانحه راننده وانت نیسان مقصر بروز این سانحه فوتی بوده ولی در بیشتر سوانح بین موتور و وسیله نقلیه، موتورسواران مقصر شناخته می شوند.
رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: رعایت نکردن حق تقدم، استفاده نکردن از کلاه ایمنی و تجاوز به چپ عمده علت بروز سوانح فوتی و جرحی برای موتورسواران است.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: همچنین بی میلی به استفاده از کلاه ایمنی موجب شده که پس از بروز سانحه رانندگی و برخورد موتورسوار با زمین بلافاصله فرد جان خود را از دست بدهد.
امسال 179 نفر در جاده‌های برون‌شهری، 38نفر در درون‌شهری، 20 نفر در معابر خاکی و روستایی و 34 نفر در سایر محدوده‌های این استان در سوانح رانندگی جان باختند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.