به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب همدان سید هادی حسینی بیدار افزود: از این میزان برای اتمام شبکه فاضلاب طرح پیاده راه اکباتان شهر همدان اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و اجرای 2 هزار و 300 متر لوله گذاری از جنس چدن پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری و هدایت آن به تصفیه خانه فاضلاب عملیات اجرایی بیش از یک کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر همدان (میدان امام و خیابان اکباتان) در دست انجام است.
وی اظهار کرد: از این مقدار 450 متر شبکه فاضلاب در میدان امام خمینی (ه) و 570 متر شبکه در خیابان اکباتان شهر همدان صورت پذیرفته است.
حسینی بیدار با بیان اینکه شبکه فاضلاب خیابان شهدا تا بوعلی نیز به متراژ 151 متر آغاز شده است که با احتساب این طرح تاکنون بیش از یک کیلومتر شبکه فاضلاب در طرح میدان امام و خیابان اکباتان انجام گرفته است.
وی اظهار کرد: همچنین لوله گذاری و اجرای شبکه آب در میدان امام و خیابان اکباتان به متراژ 900 متر به اتمام رسیده است که از این مقدار 600 متر شبکه آب در خیابان اکباتان و 300 متر شبکه نیز حد فاصل خیابان شهدا تا بوعلی صورت پذیرفته است.
گفتنی است؛ امور آبفای شهرستان همدان با جمعیتی در حدود 560 هزار نفر بیش از 200 هزار خانوار را زیر پوشش خود قرار داده است.
طرح پیاده راه میدان امام خمینی (ره) و خیابان اکباتان شهر همدان با پیش بینی اعتبار 59 میلیارد ریال در 6 ماه اجرایی می شود.
همچنین طرح پیاده راه در خیابان بوعلی دیگر خیابان واقع شده در مرکز شهر همدان در سطح 20 هزار متر مربع سال گذشته اجرا شد.
2087/1181
تنظیم: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.