محمدناصر نیکبخت روز شنبه در نشست مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی استان گفت: برای جلوگیری از تبدیل شدن مسایل اجتماعی به مباحث امنیتی باید به مولفه پیشگیری توجه شود.
وی پیام نیروی انتظامی را امنیت و دلگرمی مردم دانست و افزود: ناجا بازوی وزارت کشور و دولت است و برای آسیب نرسیدن به جامعه تلاش می کند.
استاندار همدان اظهار کرد: کار، عملکرد و ماموریت نیروی انتظامی ارزشمند است و به واسطه وجود نیروهای مومن و ولایتمدار در نیروهای مسلح ایران امن ترین کشور دنیا شده است.
نیکبخت یادآوری کرد: امنیت و نظم حاکم در جامعه ، توسعه را هدایت می کند و در صورت نبود امنیت تمام اصول جامعه تحت تاثیر قرار می گیرد.
وی با عنوان اینکه جامعه نباید امنیتی باشد البته باید امنیت در جامعه باشد گفت: توفیقات نیروی انتظامی ماحصل همراهی مردم است چون امنیت نتیجه یک کار امنیت مشارکتی و مردمی است.
استاندار همدان افزود: جامعه ای امن به شمار می رود که همه بخش های آن بر روی نظم باشد و سرمایه گذار احساس امنیت کرده و برای کار و سرمایه گذاری دغدغه ای نداشته باشد.
نیکبخت اضافه کرد: تمامی همت و تلاش مسئولان برای جذب سرمایه گذار در صورت وجود امنیت ثمر بخش است و این امنیت در همدان به پشتوانه نهادهای مسئول و نیروی انتظامی ایجاد شده است.
وی یادآوری کرد: سالهای گذشته در استان همدان کاهش جرائم داشته ایم و به طور حتم با روی کار آمدن فرمانده جدید انتظامی همدان و به کارگیری برنامه های سردار کامرانی صالح این روند ادامه خواهد داشت.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.