فتحعلی حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به دنبال اجرای طرح تحول سلامت 85 میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی خانه های بهداشت رزن اختصاص یافت و هم اینک 31 واحد خانه بهداشت استان نوسازی شده اند.
وی اضافه کرد: حدود 50 درصد خانه های بهداشت این شهرستان نوسازی شده اند و 50 درصد مابقی نیز تا پایان سالجاری تجهز و نوسازی می شوند.
وی بیان کرد: 98 تخت بیمارستانی در رزن وجود دارد و با پیگیری های نماینده رزن مجوز احداث بیمارستان جدید 150 تختخوابی در این شهرستان دریافت شد.
به گزارش ایرنا فرماندار رزن بیان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی رزن نیز در زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
حسینی افزود: برای ساخت این درمانگاه تاکنون 60 میلیارد ریال هزینه شده است و طبق برآوردهای صورت گرفته آبانماه سالجاری به بهره برداری می رسد.
هفته دولت امسال 754طرح عمرانی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار بهره برداری و عملیات اجرایی 105 طرح با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال در استان همدان آغاز شد.
سهم شهرستان رزن از طرح های هفته دولت 75 طرح عمرانی، خدماتی، درمانی و کشاورزی با اعتبار 200 میلیارد ریال بوده است.
دوم تا هشتم شهریور(سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر) هر سال به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، 126 روستای دارای سکنه و در مجموع با 119 هزار نفر جمعیت در 81 کیلومتری مرکز استان همدان قرار دارد.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.